FANDOM

Grupa Bronies Wrocław była miejsce powstania wielu memów. Było ich bardzo wiele i do tej pory pojedynczo rzucone hasła wywołują uśmiech na twarzy Wrocławiaków. 

118/9024Edytuj

118.jpg

Autobus 118

Liczby te bardzo często pojawiały się na grupie i były związane z fascynacją Muny autobusem 118 o numerze taborowym 9024. Powstało wiele prac odnośnie tego konkretnego autobusu - fanowskie rysunki przedstawiające jej OC w tle tego pojazdu, sklejane modele. Powstał nawet jego pluszowy model. Do tej pory liczba 118 jest bardzo związana z grupą Wrocławską i często świętuję się 118 rzecz, na przykład 118 członka jakiegoś wydarzenia, 118 artykuł, 118 dni od jakiegoś wydarzenia. Powstał kiedyś wątek, który miał na celu nabicie w nim 118 postów, później ukierunkowany na dobicie do 9024, jednakże ze względu na nadmierny spam, został on usunięty przez Madaka .

50$Edytuj

Jeden z najbardziej powtarzanych przez Wrocławskich (i nietylko) bronies tekstów. Nawiązuje on do wysokich cen za commisiony, które ustawił FoxInShadow. Dla wielu osób cena ta była skandaliczna, co często było wypominane. Po jakimś czasie zwrot ten utarł się na tyle, że był stosowany także w innych kontekstach.Mimo podniesienia cen do 75$, zwrot ten pokutuje po dziś dzień.

Czy Muna zdała matmę?Edytuj

Muna , jedna z fandomowych pegasis zaliczyła na uczelni egazamin z matmematyki. Była z tego powodu tak zadowolona, że chwaliła się niejednokrotnie każdemu z Bronies, zapominając że już wcześniej to robiła. Ci złośliwe później pytali się jej różnych momentach czy "zdała matmę", na co ta zawsze entuzjastycznie odpowiadała "Tak". Mem ten pojawia się do tej pory w losowych częściach grupy.

Fat PoniEdytuj

Fatponi.jpg

Pierwszy rysunek przedstawiający Fat Poni

Zniekształcona wersja słów fat ponies (ang. grube kuce). Dotyczy ona grupy rysunków, które przedstawiają grube (często przesadnie) kuce. Trend ten został zapoczątkowany przez Jaszczompa, który to narysował 15 marca 2012 roku pierwszego kuca w tym stylu, którego nazwał blblblblblbl. Jak podaje autor był on pegazem płci żeńskiej, co łatwo można było rozpoznać po skrzydłach wystających z grzbietu klaczy. W późniejszym czasie wielu artystów nawiązywało do tego dzieła, często lekko jedynie pogrubiając rysowane przez siebie kuce.

Poldek i jego ziemniakiEdytuj

Żartobliwy mem, nabijający się z pierwszych rysunków Poldka, którego to kuce wielu osobom przypominały ziemniaki. Charakterystyczne w tych rysunkach były duże bulwiaste tułowie, grube nóżki oraz zadziwiająco długa szyja, nie pasująca w ogóle do reszty. Pomimo że Poldek już dawno poprawił swój styl rysowania, do tej pory dużo osób określa jego rysunki jako ziemniaki lub pyraki.

Wrocławski czatEdytuj

epicentrum fandomowej degeneracji. Miejsce powstania wielu memów. Do czasu jego usunięcia było swoistym centrum grupy Bronies Wrocław, a rozmowy na nich trwały często całą noc. Od czasu usunięcia grupowych czatów z Facebooka, podjęte zostały próby jego wskrzeszenia, jednak bez skutku. Obecnie nosi on nazwę Bronies ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Powitanie na czacieEdytuj

527773 2015201636325 2066296487 n.jpg

Zdjęcie powitalne na czacie, mem autorstwa Freya

Często nazywane także chrztem nowych. Został on zapoczątkowany przez Lebego. Polegał on na podesłaniu trzech zdjęć w kolejności w odpowiedniej kolejności:

  1. Gilotyna - przedstawiał on [cenzura]
  2. Discord w kosmosie (dodany w późniejszym czasie) - przedstawiał on [cenzura]
  3. Powitanie w fandomie - radosne zdjęcie przedstawiające Angela, witającego w fandomie.

Jeżeli nowa osoba przetrwała psychicznie wszystkie trzy próby (z czego ostatnia była najcięższa), nie było już dla niej nadziei - stała się prawowitym wrocławiakiem (oczywiście w znaczeniu mentalnym).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki