FANDOM

Woona Music

WoonaMusic.png

Data założenia 30 stycznia 2013
Założyciele Angel The Rabbit, PoldekPL
Tematyka Muzyka
Status Reaktywowany
Adres www woonamusic.wordpress.com

Woona Music - blog muzyczny założony w styczniu 2013 przez Angela, Poldka i Lebego jako efekt sporu na temat redakcji muzycznej FGE. Prowadzony nieregularnie, pisany lekkim tonem, często służący autorom do wyrażania własnych opinii. Cechą charakterystyczną jest duża ilość używanych tagów, nie do końca związanych z tematyką postów.

Strona zaprzestała być aktualizowana 27 kwietnia 2014 roku, z niewiadomych powodów reaktywowana została 13 marca 2017r.

Przeszłe posty tematyczne Edytuj

Poldeklista Edytuj

Poldek znajduje starą muzykę na Equestria Daily i wybiera te utwory, które mu się podobają. Pierwotnie miał być to jednorazowy post z nową muzyką w zastępstwie za Angela.

Newsy Edytuj

Posty Angela, w których wybiera nowości z fandomu, zazwyczaj do tygodnia wstecz.

Szperacz muzyków Edytuj

Przedstawienie sylwetki/twórczości wybranego muzyka.

Album Edytuj

Wybrana grupa redaktorów i prelistenerów ocenia zadany album\kompilację utworów (np. Ballon Party, Rainbow&Rooted).

Albumy Edytuj

Poldek wybiera cztery albumy i stara się opisać swoje odczucia na ich temat oraz pokrótce przybliżyć ich historię/cel powstania.

Randomowy post Lebego Edytuj

Lebe pisze na dowolny temat - muzyce, PMV lub o czymś innym.

Ponadto pomiędzy postami tematycznymi często ukazują się wpisy zawierające jeden utwór (bądź jedno PMV), który z pewnego względu spodobał się komuś z redakcji na tyle, aby otrzymać własnego posta.

Obecna redakcja Edytuj

"Latający Cyrk Księżniczki Woony":

Więcej z Fandomu

Losowa wiki