FANDOM

Poniższy artykuł od początku do końca jest żartem i tylko tak należy go interpretować. Opisuje jedną z gier fandomowych, w której bierze udział wiele osób z polskiego fandomu. To zjawisko okazało się parokrotnie istotne, dlatego jest warte opisania.

Wojna Tribrońsko-Krakowska - fikcyjny jednostronny konflikt, który nigdy nie miał miejsca, propagowany i toczony przez grupę tribrony. Do tej pory poza paroma wtajemniczonymi osobami, nikt w Krakowie nie wie, że coś takiego miało miejsce.

Rozpoczął się pod koniec listopada 2012 r. na My Little Konwencie, kiedy delegacja tribrońska nie otrzymała vipowskiego pokoju noclegowego. Potem nastąpiła bezlitosna wymiana (w wykonaniu jednej strony) memów i innych obrazków mających zdruzgotać morale przeciwnika.

Wojna!-200:27

Wojna!-2

Miejsca bitew Edytuj

Dowódcy Edytuj

Tribrony Edytuj

  • Skradacz - jednogłośnie określony Królem Północy,
  • Spidi - dowódca i założyciel SZT.

Kraków Edytuj

  • Sz6sty - władca Siedmiu Fandomów, król z Krain Długiego Lata,
  • Mentos - agent tribroński, jawnie spółkujący z Północą. Na krakowskim meetcie 6.5 otrzymał polecenie otwarcia bram miejskich dla wrogiej delegacji.

Istotne informacje Edytuj

  • Pierwsza wzmianka o konflikcie pojawiła się na polskiej mapie fandomowej Lindsa. Widniała tam informacja o tym, że Tribrony ma wojnę z Bronies Kraków, argumentowana informacjami zdobytymi od Tribronych poprzez pewnego bronego, który tamten land odwiedzał, a które po wyjaśnieniu sprawy zostały jeszcze potwierdzone przez Spidiego. Poza tym wzmianka na mapie miała stanowić malutką satyrę na fakt coraz większej aktywizacji fandomu z północy, który angażował się nie tylko w rozwój własnego fandomu, ale również i w odbudowę fandomu w Bydgoszczy. Spidi wzmiankę na mapie skomentował krótko: Wojna? Dobry pomysł!.
  • Adalbertus rzucił hasło o zjednoczeniu północnych fandomów.
  • Protektorem Tribrony jest Księżniczka Luna, a poprzez Fundację Canterlot Kraków utożsamia się z Celestią. Przypadek?
  • Tribrony przygotowało do konfliktu swoje SZT - Siły Zbrojne Tribrony. Historycy wciąż się zastanawiają co zaś przygotował Kraków.
  • Po Ponymeecie w Pinkoszczy, na którym Trójmiasto zaanektowało Bydgoszcz, Warszawa w zamian za słoiki z jedzeniem miała się zgodzić na przemarsz Sił Zbrojnych Tribrony do Krakowa. Tribrony wysłało swojego delegata Michała P., który miał uzyskać podpisanie aktu zgody. Podpisano, ale zgodę na przejęcie nieruchomości tribrońskiego delegata w Monopoly przy flaszce wódki.
  • Konflikt jest przedłużeniem odwiecznej konfrontacji między Solar Empire, a New Lunar Republic. Protektorką Tribrony jest Księżniczka Luna, a na godle Krakowa znajduje się Księżniczka Celestia.
  • Ostateczne rozwiązanie kwestii konfliktu nastąpiło w trakcie Krakowskiego Ponymeetu 6.5, gdzie sprawa została oficjalnie wyjaśniona i już bez żadnych kolejnych kontrowersji wojnę kontynuowano jako zabawę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki