FANDOM

Wlocz - brony z Warszawy, organizator warszawskich ponymeetów, prezes Stowarzyszenia Warszawa Bronies z zamiłowania historyk. Zajmuje się również prereaderstwem fanfików i czasem ich recenzjowaniem.

Przygoda z organizowaniem ponymeetów Edytuj

Jego przygoda z organizowaniem meetów w fandomie Bronies rozpoczęła się pod koniec października 2014, gdy wraz ze Spike'iem i kilkoma innymi bronymi urządził w piwnicy Spika Nightmare Night 2014.

Następnie 8 lutego 2015 roku zorganizował ze Spike'iem i Dmitrijem  II Warszawski Twilightmeet - Tacomeet, a 15 marca przy wsparciu Tribrony zorganizował Warszawsko-Tribroński meet integracyjny (znany też jako Marcowy meet integracyjny), na który przybyło 105 osób w tym liczne grupy z Pomorza i Lublina oraz pojedyncze osoby z innych fandomów (m.in. Kraków, Wrocław).

Główny organizator od strony warszawskiej Vistuliania 2015. Konwent ten odbył się 4 lipca wraz z noclegiem na 5 lipca w Zespole Szkół nr 18. Był to największy konwent w 2015 roku oraz pobił rekord Warszawy w ilości osób na ponymeecie/konwencie.

8 sierpnia współorganizował razem z Nicem I Rocznicowy Lubelski Ponymeet, na który zostali zaproszeni przez organizatorów z niezarejestrowanego jeszcze Stowarzyszenia Lubelskich Bronies.

5 września zorganizował razem z krakowskimi organizatorami z grup CMC i DnA Warszawsko-Krakowski Ponymeet Integracyjny (znany również jako Wrześniowy Ponymeet Integracjiny, choć bardziej popularny był skrót WKPI). WKPI odbył się w tym samym miejscu gdzie poprzedni ponymeet integracyjny czyli w Bielańskim Ośrodku Kultury.

II Świąteczny Ponymeet organizowany przez Wlocza i Nica odbył się 19 grudnia 2015 roku w Domu Kultury "Praga". Udzielono również wywiadu do powstającego dokumentu o Bronies.

16 kwietnia 2016 roku odbył się organizowany przez Wlocza i Nica III Warszawski Ponymeet dla Nowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki