FANDOM

Warszawski Altermeet

Data 16 czerwca 2012r.
Organizator Baleron King
Współorganizatorzy Polonius, Szanias
Liczba uczestników ok. 15
Klasa meeta minimeet
Warszawski Altermeet — minimeet zorganizowany 16 czerwca 2012 r. przez Baleron Kinga w jego mieszkaniu. Wstępnie przeznaczony był tylko dla wąskiej grupki przyjaciół (w ramach tzw. LosNosotros meet), jednak z powodu odwołania regularnego minimeetu, zastąpił go. Stąd wzięła się nazwa Altermeet.

Przebieg i atrakcje Edytuj

Altermeet odbył się w podwarszawskich Markach, stąd też był zorganizowany o wcześniejszej godzinie, niż regularne minimeety i zaczął się wspólnym dojazdem do mieszkania Baleron Kinga. W czasie, kiedy Szanias prowadził pochód na miejsce zbiórki, reszta organizatorów szykowała mieszkanie na przyjęcie grupy (w tym przede wszystkim ogarnianiem zestawu piosenek do gry FoFix). Pomimo małego metrażu udało się pomieścić wszystkich. Atrakcje były podobne do tych na regularnym minimeecie, oprócz wspomnianej gry rytmicznej była także możliwość m.in. zagrania w Dominiona i Magic the Gathering.

Po południu grupa była zmuszona opuścić lokal na parę godzin, gdyż mama organizatora wróciła do mieszkania. W związku z tym grupa ruszyła do okolicznego centrum handlowego. W czasie powrotu do już wolnego mieszkania, grupa zaczęła się zmniejszać, by ok. 19 zostało już koło 6 osób. Meet zakończył się po meczu Polska-Czechy w piłkę nożną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki