FANDOM

Vistulian

Vistulian.JPG
Wspólne zdjęcie uczestników

Data 04.07.2015r. + nocleg
Miejsce Warszawa, Zespół Szkół nr 18
Organizatorzy Spidi, Skradacz, MKXD, Wlocz
Ilość uczestników 357
Klasa meeta Ponymeet zorganizowany (według nazewnictwa trójmiejskiego) / Konwent (według nazewnictwa warszawskiego)
After Tak, na miejscu
Relacja -

Vistulian - duży ponymeet o charakterze konwentu ogólnopolskiego, który dzięki kooperacji Stowarzyszeń Warszawa Bronies i Tribrony, odbył się w dniach 04-05 lipca 2015 r. w Zespole Szkół nr 18 (pot. Reymontówka) w Warszawie.

Organizatorami byli Skradacz, MKXD, Wlocz, a organizatorem głównym Spidi. Impreza zgromadziła 357 osób, co dla Tribrony oraz Warszawy było rekordowym wynikiem, zbliżająca do najliczniejszych imprez spod loga MLK.

Nazwa Edytuj

Wyraz Vistulian jest określeniem stosowanym na arenie międzynarodowej przez archeologów, geografów, geologów itd. do nazywania Zlodowacenia Północnopolskiego - ostatniego ze zlodowaceń, które miały miejsce w Polsce. Słowo to wywodzi się od angielskiej nazwy Wisły - Vistula. Jest to nawiązanie do stwierdzenia, że rzekomo fandom warszawski uległ zlodowaceniu i, że od czasu III Warszawskiego Ponymeetu nic się nie działo w Warszawie.

Przebieg imprezy Edytuj

Ponymeet rozpoczął się o godzinie 11:00, choć ze względu na wadliwość sytemu akredytacyjnego całośc obsunęła się o godzinę, a niektóre atrakcje nawet bardziej. W połowie imprezy mniej więcej udało się nadrobić przesunięcie czasowe.

Stawiano na róznorodność atrakcji oraz ich wyjątkowość, stąd oprócz zwykłych prelekcji, konkursów czy warsztatów, w programie znalazły się cztery spotkanie z gośćmi specjalnymi:

  • warsztaty dubbingowe z Mikołajem Klimkiem (polski głos Króla Sombry)
  • wywiad z Grzegorzem Pawlakiem (polski głos Discorda)
  • wywiad z Klaudiuszem Kaufmannem (polski głos Soarina)
  • wywiad z Arturem Filipowiczem (yuotuber, autor dokumentu "Bronies duzi fani małych kucyków").

Zaplanowano też spotkanie z Agnieszką Mrozińską-Jaszczuk (polski głos Rainbow Dash), lecz pechowo aktorce dzień przed meetem zachorowała córka.

Oprócz tego odbył się pokaz fechtunku w wykonaniu Fluttersławii oraz koncert, na którym wystąpili:

  • Dzyogas
  • Flutterpride
  • Flyghtning

Nocleg Edytuj

Na ponymeecie został zorganizowany nocleg i prysznice. Na górnym piętrze szkoły znajdowała się "gadalnia", czyli przestrzeń dla osób chcących bawić się dalej. Miały udostępnione karaoke oraz zezwolono na głośniejsze zachowanie.

Na parterze w czterech sleeproomach wraz z przylegającym korytarzem mogli w ciszy spać pozostali uczestnicy.

Po zakończeniu noclegu wszyscy uczestnicy opuścili do 10:00 teren konwentu.

Partnerzy Edytuj

Organizatorzy nawiązali współpracę z wieloma zewnętrznymi firmami, takimi jak sklep rebel.pl, firma Enterplay, Radio Yay i For Glorious Equestria, Egmont, Polska Liga MLP CCG oraz C-M-C.

Niektóre z atrakcji Edytuj

  • Warszaty dubbingowe z Mikołajem Klimkiem, prowadzone przez Redzima
  • Spotkanie z Klaudiuszem Kaufmannem, Grzegorzem Pawlakiem i Arturem Filipowiczem
  • Pokaz kunsztu walki bronią białą - Fluttersławia
  • Queen Poland - wystawa prac graficznych będących propozycją nowej maskotki Polski lub rewitalizacji starej
  • Gamesroom rebel.pl
  • Koncert muzyki fandomowej
  • Karaoke
  • Konkurs wiedzy z serialu
  • ARTROOM
  • Aukcja charytatywna
  • Prelekcje i dyskusje

Ciekawostki Edytuj

  • Skradacz i Spidi obiecali, że jeśli ponymeet okaże się sukcesem, to Skradacz ogoli się na łyso, a Spidi zgoli swą brodę. Obietnicy dopełnili.
  • Wlocz obiecał na Vistulianie, że jeśli dostanie się na studia na Uniwersytet Warszawski, to napije się pierwszy raz od 10 lat alkoholu. Obietnicy dopełnił po I Rocznicowym Lubelskim Ponymeecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki