FANDOM

Poniższy artykuł od początku do końca jest żartem i tylko tak należy go interpretować. Opisuje jedną z gier fandomowych, w której bierze udział wiele osób z polskiego fandomu.

Ukryta opcja tribrońska - znana też jako zakamuflowana opcja tribrońska. Sformułowanie autorstwa pewnego Broniacza z Polski, określające rzeczywiste – w jego mniemaniu – preferencje polityczne Trójmiasta.

Najprościej rzecz ujmując, ukrytą opcję tribrońską reprezentuje każdy, kto:

  • mieszka w Danzig zamiast w Gdańsku,
  • twierdzi że Trójmiasto nie istnieje, ale zawsze mówi że stamtąd pochodzi.
  • je kartofle zamiast ziemniaków oraz nudle zamiast makaronu, (A nie to Ci ze Ślunska),
  • mieszka w falowcu zamiast w bloku,
  • jeździ panzerkampfwagenem zamiast czołgiem oraz S-Bahnem zamiast tramwajem,
  • chodzi na Bronyhouse zamiast na Ponymeeta,
  • nazywa się Kowalski zamiast np. Marder,
  • woli Bier od Piwa,
  • miał dziadka w Wehrmachcie,
  • nienawidzi Krakusów, a szczególnie pewnej Fundacji z południa,
  • służy w SST (Siły Specjalne Trójmiasta),
  • wielbi Prezesa.
Gdansk.png

Przejście graniczne Polska-Tribrony.

Docelowym zamiarem osób reprezentujących ukrytą opcje tribrońską jest ostateczne oddzielenie Tribrony od Polski, połączenia go eksterytorialną autostradą z Vaterlandem (Niemcy), wprowadzenie do obrotu marki tribrońskiej oraz innych okropnych do pomyślenia rzeczy, które za Prezesa wymyśliła północ!

Przykłady ukrytej opcji tribrońskiej: Edytuj

  • Operacja: "Pomoc Pinkoszczy". Prawdziwa nazwa operacji "Anschluß Pinkoszczen!". Zakończona sukcesem, choć niektóre rejony wciąż się buntują.
  • Operacja: "Zdobyć Kambodżę". Tajna operacja przeprowadzana stopniowo, która początkowo doprowadziła przejęcia władzy w Kambodży, a w późniejszym czasie do detronizacji Gabrysia i jej rozbiorów, Ustanowienia na administratorów zaplutych karłów reakcji i Libertarianizmu aż do ostatecznego upadku w procesie zniszczenia grupy przez Gabrysia.
  • "Operacja V". Największa operacja przeprowadzona przez Stowarzyszenie Tribrony, która miała na celu ustanowienie swoich wpływów w Warszawie. Zakończyła się niepowodzeniem. Przebieg: Po zaproszeniu przez lokalny rząd do współpracy, prezes wraz ze swoim zastępcą wydał rozkaz przeprowadzenia tajnej operacji pod kryptonimem "Operacja V". Plan ten pamiętał czasy rządów Lindsa w Warszawie który również nie zgodził się na dominację ST w centralnej Polsce. Operacja polegać miała na podporządkowaniu sobie lokalnego rządu lub obsadzenie go swoimi ludźmi, co jednak się nie udało. Nie pomogła nawet próba obietnic autonomii i wysokiego stanowiska dla wybranego później w głosowaniu w Warszawie prezesa SWB. Po tym wydarzeniu Warszawa zerwała kontakt z Trójmiastem i nałożyła na nie sankcje. Wydano również pewne środki finansowe na plakaty propagandowe zachęcające do wstąpienia w szeregi SWB. Obecnie Warszawa zniosła sankcje i po przeprosinach ST za "Operacje V". Nastał okres pokoju i współpracy na Warszawskich warunkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki