FANDOM

IMG 2909.JPG

I Trójmiejski Minimeet Rekonstrukcyjny, stawianie flagi

Trójmiejskie Minimeety Rekonstrukcyjne — seria minimeetów tematycznych, których celem jest zrobienie sobie zdjęć w ramach szeroko pojętej stylizacji historycznej. Bronies i pegasis z Pomorza Gdańskiego (Tribrony) spotykają się i przebierają w historyczne mundury, a następnie fotografują. 

Stylizacja jest bardzo swobodna i pomimo szumnej nazwy "rekonstrukcyjny", z prawdziwą, profesjonalną rekonstrukcją nie ma nic wspólnego. Chodzi po prostu o zabawne przebranie się np. za powstańca warszawskiego. Jednakże i tak te meety są czymś wyjątkowym i póki co niespotykanym w innych polskich fandomach.

Oprócz strojów używane są też rozmaite rekwizyty w tym repliki broni palnej (ASG). Imprezy oprócz dostarczenia ciekawego materiału na portale społecznościowe, ma też charakter dydaktyczny. Uczestnicy uczą się o otrzymywanych strojach, uzbrojeniu i ich historii.

Minimeety rekonstrukcyjne nie mają na celu propagowania żadnych zakazanych ideologii, jak nazizm, komunizm czy skrajny nacjonalizm. Mają poszerzać wiedzę o historii poprzez "teatralną" formę stykania się z nią.

Pomysłodawcą i organizatorem spotkań jest Spidi .

Po III meetcie tego typu idea uległa transformacji. Obecnie organizuje się spotkania w formie larpów.

  • I Trójmiejski Meet Rekonstrukcyjny
  • II Trójmiejski Meet Rekonstrukcyjny
  • III Trójmiejski Meet Rekonstrukcyjny

Spotkania w ramach cykluEdytuj

  • I Trójmiejski Meet Rekonstrukcyjny (3 listopada 2013)
  • II Trójmiejski Meet Rekonstrukcyjny (25 stycznia 2014)
  • III Trójmiejski Meet Rekonstrukcyjny (26 czerwca 2014)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki