FANDOM

Trójmiejskie Larpy — seria minimeetów tematycznych polegających na mniejszych lub większych grach terenowych. Uczestnicy wcielają się w różne role i biorą udział w moderowanej przez organizatorów historii. Wypełniają zadania, zwiedzają obszary i starają jak najbardziej wczuć w oferowany klimat. Pomysłodawcą i organizatorem meetów jest Spidi.

Larpy to rozwinięcie idei minimeetów rekonstrukcyjnych, gdzie oprócz sesji zdjęciowej i wykładów niewiele się działo. Postanowiono zatem dodać do tego fabułę i aktywny udział uczestników, a nie tylko półbierny.

Ze względu na charakter meetów (nocny pobyt w lesie, marsz na orientację) nie każdy zostaje dopuszczony do udziału.

Pierwszy trójmiejski Larp miał miejsce w nocy z 6 na 7 sierpnia 2014 roku. Nosił tytuł "Lunarny Przemarsz Leśny - Zaginiony Kurier". Czerpał fabularnie z powieści organizatora. Bronies wcielali się w członków lojalnej wobec księżniczki Luny partyzanckiej Dzikiej Armii, która walczyła z komunistycznymi wojskami Sombrii. Polegał na pokonaniu w nocy odcinka z Gdańska Osowej do Gdańska Oliwy i wypełnieniu po drodze takich zadań jak odnalezienie rannego żołnierza (pluszowa Daring Do Spidiego), szukaniu zaszyfrowanych wiadomości i odcyfrowywania ich. Meet zakończył się na wzgórzu Pachołek obserwowaniem miasta we wschodzącym słońcu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki