FANDOM

Solarne Imperium - jedna z frakcji fandomowych skupiająca wokół siebie Bronych identyfikujących się z Księżniczką Celestią i twierdzeniem, że tylko ona powinna rządzić w Equestrii. Frakcje te są wykorzystywane głównie do sesji RPG, okazjonalnie w celach żartu lub wywołania kłótni.

Wizja Państwa Solarnego jest różnorodna. Jedni twierdzą, że Solarne Imperium jest po prostu państwem tyranii Celestii, gdzie kucyki są uciskane i dręczone, zaś przeciwnicy są wysyłani na księżyc ze złudną nadzieją odnalezienia lub nie odnalezienia tam bananów. Jeśli jednak przeanalizuje się 1000 lat rządów Celestii pod nieobecnością Luny i aktualny stan Equestrii, wyłania się wizja państwa monarchistyczno-komunistycznego, w którym panuje wręcz utopia. Władzę stanowi Księżniczka i nie wiadomo nic o istnieniu jakiegokolwiek parlamentu. Mieszkańcy kraju żyją w szczęściu, każdy ma pracę i w miarę równe warunki życiowe (w teorii, ponieważ w Canterlocie idzie odkryć obywateli klasy wyższej, tzw. elitę państwową), dopóki nie krytykują władzy. Na to nie ma miejsca z racji dobrze przeprowadzanej propagandy na rzecz Księżniczki - bywa ona tak dobra, że niektórzy obywatele są gotowi zginąć za nią za samą obrazę jej majestatu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki