FANDOM

SilverShield brony z Wałbrzycha, organizator lokalnych ponymeetów, prywatnie wielbiciel podróży i historii regionalnej. Lokalny patriota.

Biografia Edytuj

Jego historia w fandomie sięga kwietnia 2012, kiedy to oglądając grafiki na Kwejku zaczął zauważać coraz to więcej grafik z kucami. Z miejsca zaczął interesować się tym po rozpadzie społeczności Fineasza i Ferba, w której aktywnie się udzielał. Według niego oficjalną datą wstąpienia do fandomu jest 1 maja 2012 roku, kiedy to postanowił założyć konto na MLPPolska, co rozpoczęło się wielkim spamem, zakończonym ostrzeżeniem od śląskiego bronego, Bobula.

Lysypawel.jpg

SilverShield podczas Meetu Rocznicowego Rebelii, 21 grudnia 2014r.

Początkowo szukał ludzi zainteresowanych kucami podobnie jak on, jednak dopiero w lipcu 2012 nąwiązał kontakt ze Zbyszkiem - jednym z prekursorów wałbrzyskiego fandomu. Po jakimś czasie poznał Pierogonatora, który założył grupę. Po jego odejściu przejął stery i postanowił ożywić fandom w lokalnym obszarze. Niestety nie miał okazji być na I Ponymeecie Wałbrzyskim. W międzyczasie odbywał podróże na meety do innych miast, m.in. Legnicy i Wrocławia.

W kwietniu 2013 postanowił odnowić pomysł zorganizowania drugiego dużego ponymeetu w mieście. We współpracy z Skdw zorganizował meet na 14 osób (w tym dwie przyjezdne), co, jak na tak małe miasto, przerosło wszelkie oczekiwania. Miesiąc później zorganizował III Ponymeet, który już nie był tak liczebny (8 osób w tym jedna przyjezdna). W międzyczasie nadal odbywał podróże do Wrocławia czy Legnicy.

Z dniem 24 sierpnia 2013 nastąpił kolejny przełom. Przy udziale delegacji wałbrzyskiej odbył się I Ponymeet Dolnośląskich Randomów, który okazał się kolejnym sukcesem. SilverShield poznał na nim swoją obecną sympatię, co zaowocowało współpracą między fandomami wałbrzyskim i jeleniogórskim. Wraz z wałbrzyską delegacją odbył równiez podróże do Bytomia na II Ślaski i I Świąteczny Ponymeet, gdzie miał okazję poznać m.in. Bobula, Tarretha, Neona i BiPa.

Jego ostatnim tak dalekim wyjazdem był udział w I Kaliskim Ponymeecie, gdzie poznał zarząd trójmiejskiego Stowarzyszenia Tribrony.

Dotychczas wziął udział w 78 ponymeetowych wyjazdach. mi. in. w Legnicy, Jeleniej Górze, Bytomiu, Wrocławiu, Kaliszu, Radostowie k. Lubania, Zgorzelcu, Krakowie, Kłodzku, Aleksandrowie Łódzkim, Trójmieście i Deszcznie k. Gorzowa wlkp. 

Organizator w Wałbrzychu Edytuj

"Siema! Co tam?"
— SilverShield, rozpoczynający rozmowę.

Jest odpowiedzialny za większość ponymeetów i minimeetów w obszarze Sudetów. Pomysłodawca m.in. meetów w plenerze, czy meetów eksploracyjnych na ziemi wałbrzyskiej. Zwolennik zjednoczenia się Dolnego Śląska pod kątem współpracy poszczególnych fandomów i współorganizowania meetów. Co jakiś czas pisał relacje z meetów, które pojawiały się w czasopiśmie Brohoof

Zainteresowania i osiągnięcia Edytuj

Ma olbrzymie poczucie humoru. Jego specjalnością jest opowiadanie sucharów, nie zawsze przez wszystkich zrozumianych. Jest adminem grupy "Bronies Suchary". Konsekwencją jego poczucia humoru jest również zamiłowanie do różnego rodzaju przeróbek m. in. StalinaCWHC, a czy BlumkaPL.

Po za poczuciem humoru odznacza się orientacją w terenie, co jest konsekwencją jego geograficznych zainteresowań. Posiada liczną kolekcję materiałów o ziemi wałbrzyskiej, m.in. kolekcję planów miasta Wałbrzycha z lat 1974-2014, "Monografię miasta na tle regionu", a także przypadkiem znaleziony na śmietniku przewodnik po Wałbrzychu z 1955r. Nienawidzi GPS-ów. Ufa tylko papierowej mapie.

Poza powyższymi tworzy rysunki za pomocą ołówka i cienkopisu kreślarskiego oraz pisze fanfik "Upadły Książę", opowiadajacy o przygodach alicorna Silver Shield'a w Equestrii.

Jest autorem dissu na fandom wrocławski pt. Wrocław ma ból dupy, jak i również zarapował[1] tekst jednego z członków wrocławskiej grupy Bronies Rebelia - Dorka, który ten wcześniej opublikował na Facebooku pod tytułem Prawda o Rebelii. W planach ma również opublikować cover drugiego tekstu Dorka zatytułowany Rebeliant Dorek.

Wielbiciel muzyki elektronicznej. Jego ulubionymi wykonawcami fandomowymi są Silva Hound, Sim Gretina, Twitch, Archie, Afretmath i Vylet Pony. Spoza fandomu wielbi takich wykonawców jak David Guetta, Nicky Romero, Dirty South czy Michael Brun. Jest adminem na kilku grupach na Facebooku m.in. Bronies Wałbrzych, Bronies Jelenia Góra, "Muzyka Elektroniczna". Był avatarem Daring Do na forum MLPPolska.

Jest wielkim fanem Rainbow Dash. Na I Rocznicowym Twilightmeecie został mianowany przez MKXD administratorem grupy poświęconej błekitnej klaczy.

Jest fanem klasycznej literatury przygodowej. Przeczytał m.in. "20000 Mil Podmorskiej Żeglugi" Juliusza Verne'a, czy "Wyspę Robinsona" Arkadego Fiedler'a.

Jego ulubiony cytat, pochodzący z książki "Tajemnicza Wyspa" Juliusza Verne'a, tłumaczy jego zaangażowanie w lokalny fandom. Brzmi on tak:

"Tak to już jest z człowiekiem. Potrzeba stworzenia czegoś trwałego, co go przeżyje, jest dowodem jego wyższości nad pozostałym światem żyjącym. Ta właśnie cecha ugruntowała i usprawiedliwia jego panowanie nad całym światem."
Edytuj
  1. Paweł śpiewa: Prawda o Rebelii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki