FANDOM

Twalotzdziczy.png

Twalot z Dziczy. OC by IgnisLamina

SKDW, znany też jako SKWD, SWKD lub Twalot z Dziczy - Jelitarny Rebeliant z Wałbrzycha, udzielający się także w Bronies Wrocław. Skucykowany jesienią 2011r. przez kolegę z gimnazjum - Pierogonatora. Jeden z założycieli oraz aktywny członek (z najdłuższym członkiem oraz członkostwem) Bronies Wałbrzych. Od kwietnia 2012r. członek Wrocławia, a od kwietnia 2014r. - Rebelii.

Odkąd uczęszcza do najgorszego liceum w Polsce nie ma czasu na ponymeety, gdyż odurzony oficjalnym dopingiem szkoły zakuwa dzielnie do olimpiad. Mieszka w internecie koło tej placówki (gdzie złożył jaja wraz z chorążym Rebelii) i próbuje żywić się w Kanzeonie.

Fotograf na meetach Wrocławia, Rebelii i Wałbrzycha. Kręci i montuje wideorelacje, prowadzi kanał Radia Yay w serwisie YouTube. Posiada Hackintosha oraz Macbooka z arabską klawiaturą. Nie jest jednak wiernym ajshitowcem z powodu braku iShita. Admin Bronies Wałbrzych, Bronies Apple i Bronies Sataniści.

Od niedawna razem z Silver Shieldem reprezentuje Bronies Wunglo na większych meetach w kraju.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki