FANDOM

rozrabiaka Edytuj

rozrabiaka (koniecznie pisane z małej litery) - Brony z Poznania, członek fandomu od jesieni Roku Pańskiego 2011. Aktywny od samego początku swojej nikłej kariery fandomowej.

 Działalność fandomowa Edytuj

Aktywność człowieka tego w fandomie przekracza wszelkie wyobrażenia, gdyż angaż jego obejmował rzeczy o których wam się nawet nie śniło. A historia ta zaczyna się tak...

Osobnik ten za dawnych czasów jeszcze, na EQD pracował... tak głoszą dalecy wieszcze. Muzykę tworzył pod pseudonimem nieznanym. muzyków poznawał, lecz sam pozostał nieznany. Dalej w historii fandomu, odznaczał się u boku ludzi pewnie wam znanych... Jak Angel The Rabbit, Mere Jump, Poldek, Tościk i ci inni co na fge kiedyś byli... ekhm. A więc jak mówiłem, gdy wy smacznie śpicie po przeczytaniu niedzielnych. On to pociąga za sznurki wszelkich machin nikczemnych. On to nagrobkiem steruje, on to randoma do Polski zaprasza, ludzi z dalekiego wschodzu zbiera i Brytyjczyków również na konwenty ogłasza.

Lecz to nie wszystko o czym nie słyszeliście, na FGE ten człek się panoszy również zamaszyście. Założyciela posiadaniem domeny zastraszał, lecz na nic to gdyż Mere mu już dawno pokazał.

Jeżeli myślisz, że komuś przed jego mackami udało się umknąć, to wiedz mój drogi. Ni Burgess, nie Eile losu nie uniknęli, więc zawód czeka cię srogi. (Ha, a Pallantego nie ruszył)

Inne fakty Edytuj

  • rozrabiaka był jedynym europejskim przedstawicielem EQD
  • archiwum rozrabiaki jest 2 i 2/3 razy większe od archiwum Wonsza
  • roz jest singlem
  • roz pracował z wieloma muzykami, chociażby Jeffem Burgessem czy Sherclop Pones
  • Według badań naukowców z Pony.fm jest najbardziej aktywnym zagranicznie członkiem polskiego fandomu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki