FANDOM

Random — określenie mające w fandomie dwa znaczenia, pierwsze odnoszące się do społeczności, drugie do geografii.

W znaczeniu społecznym jest to potoczne określenie mało znanego i nierozpoznawalnego członka fandomu (często jest to nowoponiak i/lub osoba mało aktywna w fandomie, będąca jego biernym członkiem). Określenie to nie jest obraźliwe i stanowi stwierdzenie faktu o aktywności i rozpoznawalności danej osoby w fandomie, jednakże zdarza się, że określenie to jest odbierane obraźliwie. Niekiedy również (np. w trójmieście) oznacza uczestnika ponymeeta lub konwentu, nie pełniącego na nim żadnej funkcji organizacyjnej.

W znaczeniu geograficznym jest to dowcip mający swoje korzenie w Bronies Wrocław wynikający z ponyfikacji nazwy miasta Radom. Stwarzano wokół tego różnego rodzaju teksty, dowcipy, memy, jak np. Chytra Qtz z Randomia, czy też przekonanie, że każdy random pochodzi i/lub mieszka w Randomiu.

Na pytanie, gdzie jest położony Random, niektóre osoby po prostu wskazywały Radom, inne osoby twierdziły, że w odmętach Radomia znajduje się tajemne wejście do legendarnego Randomia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki