FANDOM

Rug.jpg

Raggedy Mare - brony z Warszawy, szczególnie związany z Ponychanem.

Raggedy zasłynął w lokalnej społeczności obu wcześniej wymienionych grup ze względu na swoje OC oraz swoją tajemniczą osobowość - pisał o sobie w sposób uniemożliwiający stwierdzenie jego płci. Zagadka wyjaśniła się na I Warszawskim Ponymeecie.

OC Edytuj

Oprócz tego Raggedy zasłynął stworzeniem OC imieniem Raggedy Mare, które było dość popularne we wcześniej wymienionych grupach. Szczególnie to OC sobie upodobali ludzie z niemieckiego tematu na Ponychanie, boardzie /int/, co przejawiało się m.in poprzez dodawanie Raggedy do każdego collaba otwierającego niemiecki temat - collab łączył w sobie wszystko, co określało ludzi z tamtego tematu. OC to jest najprawdopodobniej pierwszym polskim OC - istniało już na początku 2011 roku.

Raggedy wyróżniał wygląd, przede wszystkim cutie mark złożony z dwóch wszytych materiałów oraz posiadaniem guzików zamiast oczów.

Raggedy Mare (kucyk) był otoczony tajemniczą aurą. Można było go dotknąć, ale po tym budziło się w wannie pełnej nerek. Można też było oddać jej duszę za obietnicę ciastka.

OC doczekało się stworzenia pluszaka przez samego autora, które miało własną sesję zdjęciową - również stworzoną przez Raggediego. Oprócz tego OC doczekało się licznych fanartów.

Ciekawostki Edytuj

  • Raggedy był twórcą tradycji zbierania podpisów do zeszytu na pamiątkę z ponymeetu, która w Warszawie utrzymywała się przez ok. 1,5 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki