FANDOM

Przystanek Pinkoszcz - Stacja Muffinkowo

Pinkoszcz4.jpg
Zdjęcie grupowe po meecie

Data 28.03.2015r
Miejsce Bydgoszcz Miedzyń (Zespół Szkół nr 23)
Organizatorzy MT Grom, Ruhisu, Zuldzin
Ilość uczestników ok. 30
Klasa meeta Ponymeet zorganizowany
After Tak (pizzeria)

Przystanek Pinkoszcz - Stacja Muffinkowo - czwarty z kolei meet organizowany przez bydgoski fandom Bronies Pinkoszcz.

Plany na meeta tworzyły się już na miesiąc przed ogłoszeniem, gdzie organizatorzy zbierali punkty programu oraz pytali Kujawsko-Pomorską część fandomu o pomoc w organizacji. Podwaliny pod spotkanie były, nie było tylko głównego punktu programu.

Główny pomysł na meet powstał po nocy wypiekania babeczek przez jednego z organizatorów (Ruhisu), połączony z pluszakiem Derpy Hooves w posiadanu drugiego organizatora (Zuldzin). Cały koncept dopełniło otrzymanie ostatniego punktu programu. Po tym ponymeet został ogłoszony.

Meet ten różnił się od poprzednich paroma szczegółami:

  • Został zorganizowany w 100% bez pomocy fandomu Tribrony, odcinając się od plotek o suwerenności wobec fandomu północnego.
  • Przestrzeń ponymeeta została rozszerzona o dodatkową salę, która mieściła w sobie strefę gier i rysunków
  • Zamiast bufetu, gościom zostało zaproponowane, tematyczne, zdobienie muffinek i podchodzące do tego wzięcie udziału w konkursie. Zwycięzca został określony "Królem Muffinem", otrzymując złoty medal z muffinką.

W programie ponymeeta znajdowały się:

  • Prelekcja MT Groma o historii fandomu
  • Prelekcja Adalbertusa o OC
  • Prelekcja Zuldzina o filmach fandomowych
  • Warsztaty Pandy o tworzeniu modelinowych figurek kuców (tworzono figurki Octavii)
  • Warsztaty Ruhisu o zdobieniu muffinek
  • Trwający w trakcie całego meeta kącik rysowniczy Ruhisa oraz kącik gier planszowych

Sam meet niestety miał problemy z reklamą, w związku z czym na meecie pojawiło się jak dotąd najmniej osób ze wszystkich Przystanków. Również ponownie meet okazał sie klapą finansową, gdzie fundusze darowane przez gości w spotkaniową "puszkę", obecną od pierwszego meeta, pokryły około 5% kosztów (w porównaniu, pierwszy Przystanek został opłacony w ten sposób w ok. 75%, a drugi w 104%. Bal nie jest liczony ze względu na błąd organizatorów).

Plakat Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki