FANDOM

Ponymeet zorganizowany - określenie, bądź kategoria ponymeetu. Definicja zależy od punktu widzenia.

Ponymeet zorganizowany jako kategoria wydarzenia Edytuj

Ponymeet zorganizowany to dużej wielkości spotkanie członków fandomu, najwyższa klasa tego typu zlotu. Jest to impreza z konkretną organizacją, atrakcjami, miejscem i planem. Mogą wystąpić wydarzenia specjalne. Obowiązują na nim profesjonalne standardy organizacyjne, jest zapewniany nocleg, a także wikt.

Meet jest zapowiadany z dużym wyprzedzeniem, obowiązuje na niego rejestracja, akredytacja, lista obecności i angażuje się większą ilość osób do helpowania, ochrony. Zaprasza się także prelegentów.

Taka klasyfikacja występuje w Tribrony oraz możliwe, że wśród Śląskich Bronies, skąd takowe określenie ponymeetu zorganizowanego może mieć korzenie - Śląscy Bronies wprowadzili określenie ponymeetu prawie-zorganizowanego przy organizacji I Prawie Zorganizowanego Śląskiego Ponymeetu dla podkreślenia faktu, że wydarzenie to nie jest typowym Śląskim Ponymeetem i, że z racji stawiania pierwszych kroków w organizowanie większych wydarzeń, chciano zasygnalizować, że nie wszystko może pójść idealnie.

Krytyka Edytuj

Niektóre osoby krytykują sens istnienia kategorii ponymeetu zorganizowanego, bowiem każdy ponymeet jest zorganizowany w pewien sposób i różnice występują nie w kwestii, czy organizacja jest, czy nie, lecz w tym, jaki jest stopień rozwoju organizacji (rozmiar, struktury, czas trwania itd.). Określenie to zaś sugeruje, wszystkie wydarzenia nie posiadające takowej rangi, nie były zorganizowane, nie posiadały żadnej organizacji, nawet szczątkowej. Dlatego w niektórych miastach ponymeety o wyższej randze i wyższym stopniu organizacji, określane są w inny sposób, przeważnie poprzez numer i lokalizację - np. IV Poznański Ponymeet i III Warszawski Ponymeet.

Zobacz też:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki