FANDOM

Ponymeet Podróżniczo-Eksploracyjny - specyficzny rodzaj ponymeeta w Tribrony i Bronies Leśni Wojownicy, klasyfikujący się w pojęciu Minimeeta lub też Mikromeeta. Pierwszym takim meetem był Klifmeet zorganizowany przez Gabrysia w Gdyni Orłowie 27 października 2012, na którym było 15 osób i zwiedzono na tym meecie opuszczone Sanatorium Zdrowie. Meet ten odróżnia się od innych meetów tym, że ich głównym celem jest wyjście na łono natury i wyjechanie gdzieś poza cywilizowany świat. Jego celem poza spotkaniem z ludźmi jest odkrywanie nieznanych zakamarków swoich okolic.

Ośrodek wypoczynkowy "Słoneczko"03:03

Ośrodek wypoczynkowy "Słoneczko"

Relacja z pierwszego w historii fandomu meetu Podróżniczo-Eksploracyjnego.

Podtypy Edytuj

Ponymeet Podróżniczo-Eksploracyjny też dzieli się na 2 podtypy. Są one łączone w jedno pojęcie gdyż często podczas jednego meetu występują obydwa podtypy w jednym meecie, ale nie zawsze.

1) Meet Eksploracyjny

Meet ma na celu wyeksplorowanie opuszczonego miejsca lub kilku. Ten podtyp cechuje się małą ilością osób na meecie z powodów czysto praktycznych. Cechuje też go bezwzględny nakaz przestrzegania zasad BHP z powodów, że w niektórych sytuacjach ich nieprzestrzeganie może się źle skończyć.

2) Meet Podróżniczy

Meet ma na celu wyjechanie gdzieś za miasto, by pobyć na łonie przyrody oraz zachwycać się jej pięknem. Podtyp nastawiony na miłą atmosferę, wypoczynek lub też grilla i ognisko jeśli jest taka możliwość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki