FANDOM

Polonius color.jpg

Autoportret ponysony Poloniusa

Polonius
- brony, członek warszawskiego fandomu. W fandomie od 15 lutego 2012r, chociaż czynny jest dopiero od II Warszawskiego Ponymeetu. Organizator kilku minimeetów tematycznych, były prelistener FGE, twórca paru fanficów oraz rysownik.

PonysonaEdytuj

Ponysoną Poloniusa jest błękitny pegaz z brązową grzywą i ogonem. Jego atrybutem są okulary ochronne.

Aktywność w fandomieEdytuj

Działalność Poloniusa w fandomie obejmowała szeroką gamę aktywności, chociaż w żadnej nie odniósł większych sukcesów. Był organizatorem Warszawskich Minimeetów Okolicznościowych, nie cieszących się jednak dużą popularnością:

Ale także prelistenerem na blogu For Glorious Equestria, w pierwszej połowie 2013 roku. Ponadto był twórcą kilku fanficów (w tym nieukończonego Skrzydła i Rogu), przestarzałej w chwili pisania Charakterystyki Warszawskiego Fandomu oraz próbował swoich sił w rysowaniu.

Największa aktywność Poloniusa w fandomie lokalnym nastąpiła w okresie między II Warszawskim Ponymeetem a I Otwockim. Od wakacji 2013r. jest w stanie wycofania. Obecnie uczestniczy przede wszystkim w większych wydarzeniach lokalnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki