FANDOM

Night melody.png

Night Melody

Phor Cillic (znany także z ponyson: Evening Song oraz Night Melody) - jeden z członków olsztyńskiej sekty, obecnie w stanie spoczynku. Jeden z Zgodnie z lokalną legendą, kiedyś zacznie znów pojawiać się na spotkaniach.

Początki Edytuj

Phor tworzył z nudów wątpliwej jakości utwory na YT. Początek jego "kariery" przypadał na rok 2011, gdzie prowadził stanowisko MineCrafta na lubelskim konwencie Nejiro III. Tam też spotkał się z JJayJokerem i DuDuLem, którzy namówili go do obejrzenia serii.

Sekta Olsztyn Edytuj

W grudniu 2011 roku był jedną z pierwszych osób, które uformowały Sektę Pochodnych Konia Olsztyn. Wykazywał się tam dość luźnym przywiązaniem do terminów meetów. Obecnie sam uznaje siebie za członka sekty będącego 'w spoczynku' wraz z dniem, kiedy otrzymał bana na najświeższej z grup Bronies Polska. Nie, żeby sam o niego nie prosił...

Kucykowe Projekty Edytuj

Na początku 2012 roku nagrał pierwszą, polską kucykową wersję utworu "Becoming Popular".

W pierwszej połowie tego samego roku był jednym z założycieli serwera Minecraft poNland.pl. Jakiś czas później serwer przekształcił się w portal.

W marcu 2012 roku jako jedyny potwierdzony Polak, pod postacią swojej ponysony wziął udział w międzynarodowym Massive Smile Project.

Na początku roku działał także w projekcie "My Little Snowfight" - w zamierzeniu grą bitewną z kucykami w roli głównej. Po ciepłym przyjęciu przez społeczność przy nieoficjalnej premierze na IV Poznańskim Ponymeecie, projekt jednak wygasł. Phor posiada jednak wciąż dokumentację tego projektu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki