FANDOM

Olhado — brony pochodzący z terenów północno-wschodnich aglomeracji warszawskiej. Założyciel grupy facebookowej Warszawa Bronies, w okresie październik-listopad 2011 był również organizatorem meetów w warszawskim Paradoksie.

Historia Olhado w warszawskim fandomie skończyła się szybko, ponieważ w listopadzie zaczął wywoływać kontrowersje. Olhado kojarzony był w fandomie lokalnym z tego, że załatwiał przypinki kucykowe, które później sprzedawał chętnym na meecie. Nikt nie zwracał na to większej uwagi do czasu, aż do zaproponowania przez niego pomysłu wnoszenia składki w wysokości 2 zł na meet. Dzięki składce meet miał zostać zaopatrzony w jedzenie i picie, a grupa miała mieć zapewnione dobre stosunki z obsługą Paradox Cafe.

Pomysł po połączeniu motywu z przypinkami został omylnie odebrany jako próba dorobienia się na fandomie, co doprowadziło do końca historii Olhado na warszawskich meetach. Warszawa nie była gotowa na wprowadzenie opłat za meety. Pomysł ten zrealizowano dopiero przy II Warszawskim Ponymeecie 28 kwietnia 2012 roku - tutaj pomysł został już poparty argumentem wynajęcia sal w szkole.

Olhado jeszcze przez pewien okres był adminem grupy Warszawa Bronies, w końcu admina przekazał Laendasillowi.

Obecnie Olhado styczność z fandomem ma poprzez Woodstock Bronies. Był również uczestnikiem III Warszawskiego Ponymeetu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki