FANDOM

My Little Pony: Bronies/Pegasis Warszawa

MLPBPW.jpg

Język polski
Założono 11 kwietnia 2012
Założyciel Klaudia M.
Redaktor naczelny jw.
Format strony Fanpage FB
Liczba czytelników 472 (01.06.2014)
WWW MLP: B/P Wa-wa

My Little Pony: Bronies/Pegasis Warszawa (w skrócie MLP: Bronies/Pegasis Warszawa) - fanpage na Facebooku stanowiący oficjalną stronę Warszawskich Bronies. Publikuje on newsy związane zarówno z warszawskim fandomem, jak i resztą polskiego, muzykę fandomową wraz z artami, okazjonalnie same arty bądź wiadomości z fandomu światowego. Okazjonalnie zorganizuje konkurs. Fanpage ma bardziej charakter lokalnego źródła informacji, nie światowego.

Historia Edytuj

Fanpage został założony 11 kwietnia 2012 roku przez Klaudię M. W krótkim czasie wywołał on kontrowersje w warszawskim fandomie, gdyż Klaudia nie była pierwotnie z fandomem zrzeszona. Pojawiały się więc głosy o istnieniu drugiej grupy Warszawskich Bronies. Kontrowersję wywoływało również zdjęcie w tle fanpage'a, które zawierało OC bardzo nisko oceniane przez wszystkich.

Sprawa została szybko wyjaśniona dzięki dyplomatycznej postawie Adamovixa - admina grupy Facebookowej Warszawa Bronies, który po rozmowie z adminką rozpoczął współpracę fanpage'a z grupą.

Fanpage rozwijał się powoli, liczba czytelników jednak nie przekraczała liczby 100. Przyśpieszenie rozwoju nastąpiło w drugiej połowie 2012 roku, po czym mniej-więcej w połowie 2013 roku znów spowolniło się tempo przybywania czytelników.

03 czerwca 2012 roku przeprowadzono na fanpage'u wybory na Oficjalną Ponyfikację Warszawy i maskotkę fandomu lokalnego, które wygrała Księżniczka Sawa zdobiąca obecnie logo i zdjęcie w tle fanpage'a. Na fanpage'u w kolejnych wyborach również zadecydowano o imieniu zwycięskiego kucyka.

Fanpage zarówno w 2012 jak i 2013 roku współpracował z organizatorami konwentu My Little Konwent. Współpraca opierała się na wzajemnym reklamowaniu się. Fanpage był również głównym współpracującym z organizatorami III Warszawskiego Ponymeetu oraz II Warszawskiego Ponymeetu dla Nowych.

Skład Edytuj

  • Klaudia M. - redaktorka naczelna
  • Salmonella - Muzyka

Niegdyś związani Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Salmonella jest jedyną członkinią redakcji nie będąca związaną z Warszawą lub Warszawa Bronies - dziewczyna jest ze Śląskich Bronies.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki