FANDOM

397753 235403356592988 802548356 n

ID MoonlightFL

MoonlightFL (czyt. Ef El, nie Fy Ly) — polska pegasis z Bydgoszczy, artystka. Dawna współpracowniczka MANEzette, współzałożycielka i administratorka grupy Bronies Bydgoszcz.

Biografia Edytuj

Moonlight odkryła fandom będąc w młodym wieku, pod koniec czerwca 2011 roku. Na początku wypowiadała się na tylko stronie zapytaj.onet.pl pod nickiem Alannis. Z czasem jednak porzuciła konto i założyła portfolio na serwisie artystycznym deviantArt.

Zaczęła udzielać się w fandomie dopiero pod koniec 2011 roku. Pierwszy raz wypowiedziała się na jego forum, kiedy na ogólnopolskim blogu For Glorious Equestria ogłoszono akcję Ponymeet w Twoim mieście. Poznała się wtedy ze Sweetie97

Po pierwszym Bydgoskim Ponymeecie w grudniu 2011 roku, Sweetie oraz Moonlight założyły oficjalną grupę Bronies Bydgoszcz na Facebooku. Moonlight od samego początku tworzyła fanarty kucykowe, najpierw nigdzie ich nie pokazując. Jej ponysona, także w części uważana przez nią za OC - Moonlight Flare - powstała już w sierpniu tego roku.

Rok 2012 upłynął jej na współorganizacji comiesięcznych Bydgoskich Ponymeetów. Dnia 7 lipca odbył się meet z najliczniejszą grupą uczestników. Wtedy też pierwszy raz przyjechali do Bydgoszczy Lemur (Bronies Poznań) i Adalbertus (Bronies Toruń), z którymi Moon zaprzyjaźniła się. Tak dowiedziała się o IV Poznańskim ponymeecie - pierwszym meecie, na który wyjechała poza miasto. Darzy ten dzień specjalnym sentymentem.

Tego samego roku, w sierpniu, po raz pierwszy dostała się do ekskluzywnego przeglądu artystów Drawfriend Stuff na ogóloświatowym blogu fandomowym, Equestria Daily. Wyróżoniono pracę I am the Fighter, będącą prezentem dla innej rysowniczki, Nihhal.

W 2013 roku podjęła się pokolorowania BFFa autorstwa Macha. Praca w kolorze była później sprzedawana w postaci plakatów. Później jej trzy prace pojawiły się w polskim sketchbooku Eljonka i Blackie, który był dostępny do zakupienia premierowo na Pony Con-gress Cracow.

Między wrześniem, a październikiem 2013 dostała na krótki czas stanowisko prewatchera działu fanartów na FGE. W listopadzie tego roku Moonlight otrzymała propozycję na stanowisko grafika w czasopiśmie MANEzette

MoonlightFL pojawiła się także na Przystanku Pinkoszcz. Prowadziła na nim panel rysunkowy razem z Ruhisem, którego później mianowała administratorem na grupie Bronies Bydgoszcz.

CiekawostkiEdytuj

  • Do wstawiania swojej twórczości na deviantArt została namówiona na jednym z pierwszych Bydgoskich ponymeetów. Gdyby nie ta motywacja, prawdopodobnie przekonałaby się do tego o wiele później.
  • Nick MoonlightFL jest skróconą wersją pseudonimu Moonlight Flare. Pierwszą część nicku - Moonlight - wybrała z powodu tej samej pierwszej litery, co jej prawdziwe imię oraz z powodu popularnego nazwiska - tudzież nick "Moonlight" jest nickiem często powszechnie wybieranym. Natomiast druga część, czyli Flare, autorka dodała dla nadania unikalności całości nicku, a także z powodu mniej popularnego imienia w rzeczywistości.
  • Jej ulubionym kucykiem jest Rainbow Dash; już zanim obejrzała pierwszy odcinek, wiedziała, że ten kucyk jest na swój sposób niezwykły. Preferuje także Lunę od Celestii, jednak żyje według idei "everypony is best pony".

CytatyEdytuj

"Flutter Rex (...) jest całkiem fajny[1]"
— Cytat dorobił się własnej grupy na facebooku[2]; jesień 2012 r.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki