FANDOM

Middle Equestrian Convention

Data 09-10.07.2016
Miejsce Warszawa-Praga Północ, Zespół Szkół nr 40, ul. Objazdowa 3
Organizatorzy Stowarzyszenie Warszawa Bronies, Stowarzyszenie Tribrony, CMC, D'n'A
Współorganizatorzy Lubelscy Bronies, Bronies Kielce, Bronies Łódź
Ilość uczestników >280
Klasa ponymeeta Konwent
After Brak
Relacja -

Middle Equestrian Convention (MEC) - konwent ogólnopolski, którego pierwsza edycja, dzięki kooperacji Stowarzyszeń Warszawa Bronies, Tribrony oraz reprezentacji Bronies Kraków w postaci grup CMC oraz D'n'A odbyła się w dniach 09-10 lipca 2016 r. w Zespole Szkół nr 40 w warszawskiej dzielnicy Praga Północ.

Konwent współorganizowały grupy: Bronies Łódź, Bronies Kielce oraz Lubelscy Bronies.

Patronem wydarzenia było For Glorious Equestria. Na kanale bloga w serwisie YouTube można obejrzeć nagrania z paneli, które odbywały się w głównej sali.

Nazwa Edytuj

Oficjalny komentarz dotyczący nazwy konwentu brzmi po przetłumaczeniu nazwy na jęz. polski "Konwent w Środkowej Equestrii". Z niej wynika, że nastąpiła zwyczajna konwersja geograficzna - Europa Środkowa została zastąpiona Equestrią Środkową. Wskazuje to na położenie między Zachodem, a Wschodem.

Odbiór Edytuj

Konwent był sukcesem organizatorów jak i warszawskiego fandomu, gdzie po raz pierwszy sprowadzono gościa z zagranicy, związanego bezpośrednio z produkcją serialu My Little Pony: Friendship is Magic - Korę Kosicką (obecnie pracującą na stanowisku Art Director). Na konwencie tym zjawiło się wielu polskich aktorów głosowych, w tym głos Pinkie Pie, Księżniczki Luny oraz Króla Sombry oraz gości zagranicznych z fandomu, jak StasySolitude (animatorka i graficzka z Białorusi), czy Yakovlev (grafik z Rosji).

Wśród uczestników w zdecydowanej większości przeważały pozytywne opinie. Chwalono sprawną akredytacje, duży wybór sklepików i atrakcji oraz - pierwszy raz w historii Warszawskich Bronies - konwent trwający dwa dni i tylu gości specjalnych.

Przebieg imprezy Edytuj

Sekcja wymaga uzupełnienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki