FANDOM

Melodie Tygodnia - Seria artykułów muzycznych na stronie For Glorious Equestria. Zostały utworzone przez Katastrofa Masaqre. Kolejne artykuły publikowane są co poniedziałek.

Idea zmian: Edytuj

Przed i podczas zatrudnienia Katastrofa na Blogu istniała już seria Pony Music News na której pojawiały się najnowsze utwory muzyczne fandomu MLP. PMN ukazywały się co tydzień, ostatnie newsy miały numer CXXII.

Po miesiącu Katastrof uznał, że nadał serii muzycznej nowy wygląd więc powinna również zmienić się nazwa jak i system udostępniania piosenek czytelnikom FGE. Utworzył zatem kolejno dwie serie: Music Time i Melodie Tygodnia które nieco różniły się od siebie. W tej pierwszej serii, liczba utworów miała być ograniczona do kilku najnowszych utworów a druga zaś miała być na wzór Pony Music News, zawierając w sobie wszystkie utwory z mniejszych postów, plus tyle nowości ile można było znaleźć przed publikacją tygodniowego posta. Miało to na celu "umuzycznienia" bloga i być wygodniejszym rozłożeniem godzin pracy.

Seria Music Time nie posiadała numeru prócz pierwszego odcinka a kolejne odcinki miały ukazywać się do dwóch razy w tygodniu. Pomysł jednak nie przetrwał próby czasu i ostatecznie seria została zatrzymana przez brak czasu ze strony Karastrofa. Jedyne co pozostało po idei to Melodie Tygodnia.

Stałe elementy artykułu: Edytuj

Obrazek Przedstawiający Octavię i Dj Pon3

Tytuł: Melodie Tygodnia, numer, dopisek zawierający małą kwestię odnośnie artykułu (na stałe od MT: XIII)

Wstęp: "Witam w kolejnych Melodiach Tygodnia. W dzisiejszym odcinku: (żartobliwe teksty o niektórych utworach znajdujących się w artykule, dotyczą czynności które "wykonuje" Katastrof "towarzysząc" czytelnikowi podczas czytania artykułu; od MT: XVI). Schemat wzorowany jest na wstępie programu telewizyjnego "Top Gear".

Playlista: Oznaczona >>>PLAYLISTA<<< na wzór Pony Music News'ów. Pod tekstem z odnośnikiem znajduje się pełna playlista przedstawiona w okienku Youtube.

Wzór utworu:

Tag opisujący gatunek muzyczny utworu, zamknięty w nawias kwadratowy; Nazwa wykonawcy piosenki która jest przekierowaniem na jego kanał Youtube; Tytuł utworu również z odnośnikiem.

Opis piosenki, tutaj można znaleźć informacje jak "wygląda" dana piosenka, czy jest coverem innej piosenki itp.

Okno na którym można posłuchać opisanego utworu.

Kolekcja Klasyki: Utwór który został opublikowany minimum rok przed publikacją gotowego artykułu, ma ten sam schemat co reszta piosenek, nieprzerwanie od PMN CVII.

Całe albumy: Dział poświęcony całym albumom, najczęściej z odnośnikami do strony Bandcamp, zawiera tytuł w postaci linku do albumu, nazwę wykonawcy z odnośnikiem na jego kanał Youtube (wyjątiem jest sytuacja w której artystów jest bardzo dużo), jakiego gatunku muzycznego są utwory umieszczone w albumie oraz jego cena. Dział od MT: XVII

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Katastrof był odpowiedzialny na PMN umieścił w pierwej Kolekcji Klasyki utwór: Stablefree - Discord. Jest to pierwszy utwór z fandomu MLP który słyszał.
  • Wymiary okien utworów i playlisty to 560(szerokości)x315(wysokości). Takie same wymiary ma każda wstawka wideo jaką umieszcza Katastrof na blogu FGE.
  • Pod etykietę Melodie Tygodnia są podpięte 3 posty z serii "o 3:33".
  • Pod etykietę Music Time podpięty jest post Melodie Tygodnia o numerze XV.
  • Melodie Tygodnia III Prowadził Mordacz a od numeru VIII do 12,34 i XX Kekes.
  • Kekes miał zastąpić Katastrofa i na stałe prowadzić serie MT.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki