FANDOM

McKeyPL - (McKey, PanKlucz, Klucznik, McKlucz)  W fandomie od sierpnia 2011. Aktywny od grudnia 2011. 666. użytkownik na forum mlppolska. Pamięta czasy mlppolska.securityhost.pl i czuje się dziadkiem w fandomie. I jest z tego dumny.

Działalność Edytuj

Przez krótki czas współpracował z Everfree Radio. Nagrywał livestreamy z Las Pegasus i paru innych konwentów. Nagrał cały Kalisty Live 2014. Aktualnie zajmuje się RadioYay Replays i porządkiem na czacie Radia Yay. Oferuje pomoc techniczną na konwentach w zakresie przygotowania komputerów. Prowadziił swój serwer TeamSpeak (AntyTeamSpeak)  i pomagał z serwerem minecraft TwiCraft. Prowadził serwer FlutterKraft 5.0 wraz z Scarlet. Aktualnie nie zajmuje się większymi projektami w fandomie poza próbami sprowadzania pluszaków po taniości. Stara się pisać poprawnie po polsku, lecz nie zawsze się mu do udaje, więc nie hejtować go, bo i tak ma przerypane.

Ponymeety Edytuj

Zjawia się zawsze na Zielonogórskich Ponymeetach. Organizator Lubuskich Ponyneetów. Często robi za tech helpera na konwentach (MLK, Twilightmeet) i jest chętny do pomocy przed i po. I, ewentualnie, jak jakaś nagła sytuacja, to w trakcie. Obsługuje systemy Debian i Windows. OS X tylko w podstawie. Siedzi na kanale Radia Yay (irc), gdzie jest zawsze chętny do pomocy. Zaopatrzył się niedawno w nowy sprzęt do ngarywania dzwięku (Creative Sound Blaster Extigy) i planuje zakup jakiegoś sprzętu do streamowania w HD polskich konwentów.

Znajomości Edytuj

Jest on dosyć wpływową osoba z wieloma znajomości. Lecz nikt nie wie tak naprawdę, ile osób zna. Ta liczba jest stale wzrastającą, lecz dalej nieokreśloną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki