FANDOM

Princess Pomerania
Prince Baltic

Maskotka Tribrony

6JMs6lk
Stowarzyszenie opiera się na fandomie

Rasa Kuce ziemne
Typ postaci Maskotki
Autor Ruhisu
Wygląd
Kolor sierści Morski - niebieski
Kolor grzywy Bursztynowy
Kolor oczu Bursztynowy

Princess Pomerania i Prince Baltic — maskotki Trójmiejskiego Fandomu. Są to bliźnięta, ziemskie kucyki w wieku Shining Armora (według skali serialowej). Księżniczka symbolizuje Stowarzyszenie Tribrony , a książę pomorski fandom jako ogół.

Na jednej rycinie klacz stoi na głowie brata, co symbolizuje Stowarzyszenie opierające się na fandomie. Ten jednak bez niej nie byłby sobą.

Rodzeństwo jest spokrewnione z nową maskotką bydgoskiego fandomu - łuczniczką Kujavią.

Charaktery postaciEdytuj

Księżniczka (Stowarzyszenie) ma talent organizacyjny, umie wszystko załatwić, jest ambitna, sympatyczna i kocha swoją robotę. Mocno angażuje się w różne sprawy, jest oczytana i posiada ogromną wiedzę na różne tematy. Równocześnie pasjonuje się magią, ale z racji, że jest ziemskim kucem, nie może jej uprawiać. Jednak wpada w panikę, jak tylko coś przestaje wychodzić, wręcz zahacza to o depresję. Nienawidzi krytyki i kiedy cokolwiek wymyka jej się z kopyt, może wpadać w szał.

Książę (fandom) jest bardziej stateczny i opanowany, to męski, zimny głos rozsądku. Jest serdeczny i bardzo sympatyczny, a także umie ciężko pracować, kiedy mu się coś każe robić. Sam zresztą pali się do pomocy. Lubi się bawić i podróżować. Straszny obżartuch, co wynika z jego sporego wzrostu, siły i gabarytów. Jednak w przeciwieństwie do Big Macintosha nie jest nieśmiały. W przeciwieństwie do siostry nie zawsze wie jak się zachować, pomimo swego rozsądku nieraz popełnia głupoty, z których ona musi go wyciągać. Pomerania skupia w sobie charaktery Spidiego , Korna i Skradacza , stąd oczywiste skojarzenie z Twilight Sparkle, która jest ulubionym kucem aż dwóch osób z aktualnego zarządu.

Dokładna rozpiska charakteru księżniczki Pomeranii wg członków zarządu Stowarzyszenia:Edytuj

Walory:

  • Skradacz - talent organizacyjny dot. formalności;
  • Spidi - talent organizacyjny dot. praktycznego przeprowadzania inicjatyw, w tym dowodzenie;
  • Korn - umiejętność wymuszenia posłuszeństwa;

Przywary:

  • Skradacz - skłonność do dramatyzowania;
  • Spidi - nieumiejętność przyjmowania krytyki;
  • Korn - unoszenie się gniewem.

Geneza Edytuj

Maskotki narodziły się w czerwcu 2013 roku. Pomysłodawcą jest bydgoski brony Ruhisu , który zarazem je narysował. Koncepcja postaci, ich symbole, znaczki i metaforykę wymyślił Spidi , tak samo jak imię dla księżniczki i historię. Księcia ochrzcił Xinef .

Symbolika Edytuj

  • korony
  • bursztynowe oczy
  • niebieska sierść (kolory flagi i wody)
  • znaczek księżniczki - gryf pomorski
  • znaczek księcia - fale Bałtyku
  • zapinki tarczowate do płaszczy - tarcze herbowe z trzema mewami (Trójmiasto)
  • płaszcze to uproszczona flaga Tribrony, którą dzierżą w kopytach.
  • Rasa - są ziemskimi kucykami nie bez powodu. Pomorze to teren raczej rolniczy. Populację z reguły tworzyli rolnicy, kupcy i marynarze, a więc pierwsze dwie grupy zdecycowanie wpisują się w tradycje ziemskich kucyków. Wojownicze, pegazie, tradycje dotyczyły wyłącznie korsarstwa, a to nigdy nie stanowiły siły Pomorza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki