FANDOM

64310 446810292112176 1612052725 n.jpg
Magiczna Stajnia - polskie forum obrazkowe poświęcone tematyce MLP:FiM. Oficjalnie otwarte 16 września 2011 roku (po miesięcznych beta testach), zostało później zamknięte w grudniu 2012 roku.

W założeniu miało być to wpół anonimowe forum (brak nicków, do każdego tematu przypisywana była inna nazwa użytkownika), na którym polscy bronies mogli porozmawiać na tematy związanie z serialem i fandomem. Miało być formą zjednoczenia Bronies z /p/ Polfursa, a /pony/ z forum młodzieżowego.

Forum znane było z niskiego poziomu większości użytkowników, przez co była w niektórych kręgach nazywana Magiczną Gimbazą. Mimo wszystko powstało tam wiele kucykowych memów czy slangu używanego po dziś dzień.

Struktura Edytuj

Magiczna Stajnia składała się z czterech boardów (podfor):

  • /moon/ - na którym można było pisać o wszystkim, przestrzegajac jednocześnie regulaminu
  • /fim/ - rozmowa o serialu
  • /art/ - wszelaka twórczość na temat serialu, zazwyczaj były to artworki
  • /ms/ - forum administracyjne, słuzące to zgłaszania błędów czy zadawania pytań

Opinie Edytuj

"Magiczna Stajnia powstała jako kompromis między chanem Polfursa, a forum narodowo-katolickiem, które starało się przejąć kanał /pony/ na Polfursie. Czy Magiczna Stajnia zrobiła cokolwiek dla fandomu oprócz dania możliwości pisania ludziom, trollowania ich i wrzucania "poniakami" ile wlezie mimo, że ludzie sobie tego nie życzyli? Nie."
— Jeden z przeciwników słowa poniak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki