FANDOM

Mach BFF.jpg

Ponysona Macha na fragmencie BFFa autorstwa Macha i MoonlightFL

Mach, znany również jako MachVolt - brony zamieszkujący w Wielkim Księstwie Sycewskim na pograniczu Europy i Azji (czyt. wschodnia Wielkopolska), związany od początku z poznańskim fandomem. Organizator dwóch pierwszych poznańskich meetów, współorganizator IV meetu poznańskiego. Rysownik. Znany jako twórca dwóch tzw. BFFów, przedstawiający wspólny portret większości znanych OCeków i ponyson polskiego fandomu MLP:FiM (trzeci jest w trakcie powstawania).

Biografia Edytuj

Po raz pierwszy zetknął się z fandomem najpierw obserwując, a potem rejestrując się na blogu FGE w sierpniu 2011 roku. Z początku bierny obserwator, po pewnym czasie staje się jego aktywnym członkiem.

Pierwszy raz na ponymeecie był 19 listopada 2011 roku na jednym z meetów w Warszawie, po czym z jego inicjatywy powstały dwa pierwsze poznańskie ponymeety.

Podczas pierwszego zebrali się głównie poznańscy fani kucyków oraz gość z okolic Leszna, Skyline. Meet odbył się w KFC w Galerii Pestka, później przeniesiony do obecnie już nieistniejącego Cupcake Street w centrum miasta.

Drugi meet zgromadził znacznie więcej ludzi, w tym przedstawicieli innych lokalnych fandomów (tj. Kraków i Wrocław), gromadząc wszystkich w Empik Cafe przy Placu Wolności.

Był również współorganizatorem jednego z największych i najbardziej znanych meetów w Polsce, IV Poznańskiego Ponymeetu, pełniący funkcję honorowego organizatora. Bywalec poznańskich meetów, jak i również tych organizowanych w innych miastach.

Obecnie jest jednym z administratorów (obok Lebego oraz Flutter Rexa) grupy fejsbukowej, Bronies Radosna Twórczość.

Ciekawostki Edytuj

  • Ulubione postacie z MLP: Rainbow Dash, Twilight Sparkle, Luna, Coco Pommel.
  • Miłośnik alkoholi oraz tabaki. Czasami przynosi na towarzyskie spotkania alkohole domowej produkcji. Pomimo tego, nie znosi konkretnego rodzaju alkoholu: cytrynówki lubelskiej.
  • Interesuje się astronomią. Amatorsko dokonuje obserwacji astronomicznych.
  • Wielki fan twórczości polskiej artystki pegasis Nastylady (Roro), nazywany przez to psychofanboy'em.
  • Ze względu na tajemniczy, nieprzewidywalny charakter, znany jest ze swoich "niespodzianek". Są to równego rodzaju upominki, prezenty dla konkretnej osoby lub całej grupy osób.
  • Przed istnieniem fandomu, znany jako Michal240390, a potem Mach240390 był twórcą parodii serialu animowanego Sąsiedzi, gdzie podkładał dialogi tworzone syntezatorem mowy Ivona. Był członkiem nieistniejącej już grupy Ciapskład.
  • Twórca komiksów komediowych o przygodach Michała (częściowo nawiązującym do autora) i jego ferajny. Przygody te nie rzadko łączą się z tematyką alkoholu. Do tej pory wyszły spod jego ręki trzy komiksy. Kolejne są w trakcie powstawania. W tychże komiksach Mach okazjonalnie nawiązuje do serialu MLP:FiM i polskiego fandomu. 

Cytaty Edytuj

"Może być."
— standardowa odpowiedź Macha na wszystko.

"Ja nie kłamię, nie piję, nie furam."
— Mach podczas IV Poznańskiego.

" Ja tu jestem tylko na wczasach."
— podczas XVIII Festiwalu Woodstock.

"Spanie jest dla słabych."
— Mach podczas urodzin Scooty w 2012 roku, po czym poszedł spać..

Linki Edytuj

Konto deviantArt: Mach-Volt

Tumblr: Waiting Room Uwaga! Blog zawiera treści NSFW.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki