FANDOM

LunarWriter.jpg

Lunar stary design autorstwa LunWri.

Resized JPEG 1490406656326 1689763576.jpg

Lunar nowy design autorstwa LunWri

LunWri (tudzież Lunar/Lun, nazwa utworzona od pełnego imienia ponysony- Lunar Writer). Jedna z wielu pegasis,jak sama siebie nazywa, Dziecko Nocy, (bądź bluzy), znana tak naprawdę nielicznym kucom z Facebook'ów. W Fandomie od (chyba) marca 2015 roku. Pochodzi z Włocławka, przynależna do grupy Bronies Włocławek, a także Bronies Bydgoszcz- miasta, w którym studiuje i od października 2016 roku spędza większość czasu. Trudni się tradycyjnym i graficznym (gdzie przy drugim głównym narzędziem jest telefon) rysownictwem kolorowych kucyków, choć nie nazywa siebie mianem artystki, a raczej dziecka w czasie nauki. Od około 6 lat trudni się pisaniem, głównie wierszy. Raz na ruski rok można zobaczyć którąś z jej prac (artystyczną bądź pisarską) na grupie BRT. Założycielka i adminka fp My Little Pony: Przyjaźń to magia FunClub, a także poświęconego jej twórczości (który zaniedbała), nazwanego po pełnym imieniu jej ponysony. Przez pewien czas moderowała także na fp Sonic Rainboom, gdzie miała okazję poznać jednego z pierwszych znajomych-bronych- SeeFire. Adminka na jednej z mało znanych i liczących ledwie ponad 200 członków grupie MlpBroniesPolska. Osobisty udział w wydarzeniach fandomowych zapoczątkowała od zjawienia się na Bykonie w lutym 2017 roku i odwiedzenia sekcji My Little Pony. Kolejnym miejscem, gdzie można ją było spotkać był IV Twilightmeet. Kolejne wizytacje jeszcze przed nią.

Dołączenie do Fandomu Edytuj

Pierwszą styczność z kolorowymi kucykami odnotowano około lutego 2015 roku, kiedy to dwa pierwsze odcinki pierwszego sezonu, trafiły razem z paroma innymi bajkami "dla dzieci" na pendrive'a, przeznaczonego do ściągnięcia "czegoś do oglądania" dla młodszego, aktualnie 6-letniego brata od sąsiadki. Już wtedy mąciły one umysł i odrywały od nauki, gdyż jako rodzeństwo dzielili jeden pokój. Po odtworzeniu obu odcinków prawdopodobnie ponad 100 razy, za sprawą rodzica Lun zaczęła poszukiwać innych odcinków, "żeby brat miał co oglądać, bo mu się spodobały". I w ten oto sposób, poprzez jeden z wielu programów typu Torrent natrafiła na folder z całym czwartym sezonem. Wtedy to też, oglądając razem z młodszym kolorowe kucyki zaczęła zastanawiać się jak doszło do tego, że fioletowa klacz z pierwszych filmików, jakie widziała, zdobyła skrzydła. Zaczęły się poszukiwania, a następnie w ciągu kolejnego miesiąca oboje obejrzeli pierwsze trzy sezony od początku, odcinek po odcinku. Nie było to tak proste jak mogło się wydawać, gdyż nauka i szkoła zajmowały jej większość czasu. I w ten oto sposób Lunar odkryła My Little Pony, a następnie poprzez Facebooka cały fandom, z którym się utożsamiła. Od tamtego czasu jest z serialem i filmami na bieżąco, a także stara się poznać jak największą część fandomowej twórczości, takiej jak Fanficki, animacje czy muzyka. Często przegląda również arty autorstwa bronies z całego fandomu, jednak zapytana o autora prawie nigdy nie jest w stanie go określić. (Skleroza do imion, nazw czy nazwisk.)

Dalsze losy Edytuj

Udział w Fandomie ograniczał się do internetu aż do grudnia 2015 roku, kiedy to miała okazję poznać i spotkać się z Eme- aktualnie jednym z dwóch oficjalnych włocławskich bronies. Kolejnym krokiem był wyjazd do Bydgoszczy, gdzie poznała fandom, bydgoski, jednak nadal zna zaledwie parę osób. W dalszym ciągu utrzymuje kontakt z częścią poznanych przez internet Bronies, takich jak SeeFire.

Ulubione kucyki postaci z MLP Edytuj

  • Księżniczka Luna
  • Fluttershy
  • Discord
  • Derpy

Cytaty Edytuj

Psycholun.jpg

Psycho Lun, jeszcze przed zmianą Designu, na tle niedorobionego ognia.

"Przesoliłam chleb" ~Do jednej ze znajomych adminek z grupy MlpBroniesPolska
"Spaliłam rolkę po ręczniku papierowym" ~Do tej samej osoby
"Patrzcie i płońcie od tego wszyscy, to jest bowiem płomień mój." ~Zawsze, gdy spami ogniem na chacie bądź rzuci jakąś psycho-myśl związaną z ogniem (nawet jeśli nie wypowiedziane/napisane, to każdy to kojarzy)
"Mam antenę z pora" ~Również do znajomej adminki
"Przegrałam rysowanego tetrisa" ~To również.
"Zostałam karniszem" ~To też.

Ciekawostki Edytuj

  • Lun uwielbia ogień. Naprawdę.
  • Jest typową romantyczką (nie wierzącą w znalezienie przez siebie "tego/tej jedynej"- cóż za ironia)
  • Czasem robi naprawdę dziwne rzeczy, takie jak jedzenie mąki.
  • Mówi "Dabum" zamiast "Badum"
  • Uczyniła swoją ponysonę chorą na ogórkofobię, żeby każdy myślał, że "taki był zamierzony efekt rysunku"
  • Ma zamiłowanie do cydru
  • Słucha Nightcore'ów, Dubstepów, Nightstep'ów, muzyki fandomowej i jej remixów, zespołu Verba, i ogólnie wszystkiego co wpadnie jej w ucho. Nie tyka metalu i pochodnych, a także Rocka czy Reggae (choć z tego ostatniego zdarzają się pojedyncze utwory odstępujące od normy)
  • Jej ulubione fanficki to seria "Silent Ponyville", "Daughter of Discord", "Bride of Discord", "Past Sins"
  • Powoli (bardzo, bardzo powoli) czyta "Fallout Equestria" po angielsku, gdyż polskie tłumaczenie stanęło w miejscu
  • Jej ulubiony ship to Fluttercord
  • Poza MLP jest na bieżąco z serialem Steven Universe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki