FANDOM

Linds k1.png

Linds - 1. wersja OC autorstwa Fox in Shadow, grafika autorstwa P0n3.

Linds - były warszawski brony (2011-2015), podróżnik pochodzący z Tychów. Znany również jako samozwańczy Najwierniejszy Sługa Księżniczki Luny. Były redaktor działu newsowego na My Little Pony: Bronies/Pegasis Warszawa (MLP: B/P Wa-wa) oraz były redaktor gościnny Brohoofa.

Propagator myśli: Kucyki są dla każdego, fandom nie.

Fandom Edytuj

Linds serialem zainteresował się krótko po premierze 20. odcinka 1. sezonu (16 marca 2011) - odcinek ten był drugim podejściem do serialu. Szybko Linds trafił do zalążka społeczności polskich fanów kucyków, stając się aktywną jednostką.

Jego pierwszym meetem był I Śląski Ponymeet zorganizowany 10 września 2011 roku przez Salmonellę i niego w Katowicach. Był to drugi meet w Polsce, pierwszy Śląskich Bronies.

Pod koniec września Linds przeprowadził się do Warszawy, gdzie już bardziej zaangażował się w życie fandomowe. Był wolontariuszem przy I Otwockim Ponymeecie oraz współorganizatorem III Warszawskiego Ponymeetu, który odbył się 26 października 2013 roku.

31 maja 2014 roku odbył się II Warszawski Ponymeet dla Nowych, którego - jak sam określał - był koordynatorem, zaś jak określali inni - organizatorem.

Przez około cały 2012 rok był adminem grupy Woodstock Bronies, zaś w innych sferach polskiego fandomu promował akcję zrobienia zlotu Bronies i Pegasis na XVIII Festiwalu Woodstock.

W okresie kwiecień - połowa września 2013 był jednym z adminów Bronies Muzyka.

Teksty Lindsa okazjonalnie pojawiały się na For Glorious Equestria - felietony, prelistener muzyki fandomowej oraz relacje z pierwszych ponymeetów warszawskich, I Śląskiego, VI Krakowskiego. Zaś relacje z My Little Konwentu (edycja 2012) i Pony Con-gress Cracow (napisany przy współpracy ze Spidim) pojawiły się na MLP: B/P Wa-wa i w Brohoofie, gdzie potem napisał kilka kolejnych artykułów.

Później działał jako prelistener na Woona Music, skąd odszedł w drugiej połowie września 2013.

Dwa razy był prelegentem - na III Warszawskim Ponymeecie przedstawiał Historię Warszawskiego Fandomu, zaś na Ambermeecie poprowadził prelekcję Filozofia fandomu.

W okresie czerwiec-sierpień 2014 roku był koordynatorem akcji, która miała na celu ustanowienie - wspólnie, przez grono warszawskich Bronies i Pegasis - aktualnego wzoru flagi i herbu tamtejszego fandomu. Po dokończeniu tej sprawy, oficjalnie wycofał się z fandomu i nie planuje obecności na żadnym ponymeecie, kucykowym konwencie itp.

Ponysona Edytuj

Linds.png

Ponysona Lindsa na fragmencie BFFa autorstwa Macha i MoonlightFL.

Ponysoną Lindsa jest granatowy pegaz z długą do ramion, czarną grzywą oraz z nieokrzesanym, niczym u Rainbow Dash, ogonem. Cutie markiem jest róża kierunków - talentem specjalnym kucyka jest dobra orientacja w terenie. Cutie mark jest symbolem pasji Lindsa, jaką jest podróżowanie i odwiedzanie coraz to nowszych miejsc.

Ciekawostki Edytuj

  • Ulubione kucyki: Księżniczka Luna, Pinkie Pie w obu wersjach, Applejack i Twilight Sparkle.
  • Autor My Little Poland i My Little Saint - fanficków do dziś nie napisanych nawet w połowie, nie tknięte od miesięcy. .
  • Posiadacz jednego z artefaktów Warszawskich Bronies - Niebieskiego Zeszytu Pamiątkowego, do którego Linds od czasu swojego pierwszego ponymeetu do 7 lipca 2012 zbierał podpisy wszystkich obecnych bronies i pegasis oraz różnego rodzaju pamiątki po meetach, które on nawiedzał. Później zbierał już coraz rzadziej: 1 grudnia 2012 (Warszawa), 08 grudnia 2012 (Bydgoszcz), 12 stycznia 2013 (Warszawa), jedyny podpis z I Otwockiego Ponymeetu (15 luty 2012) złożony przez Yarvina oraz podpisy z Ambermeet 2014. Ponieważ Linds uczęszczał głównie na warszawskie meety, zeszyt jest kojarzony jako artefakt warszawskiego fandomu i zbieranie podpisów na tamtejszych meetach stała się tradycją, którą przez ok. rok podtrzymywał m.in on i Luxorianin. Sam pomysł na zeszyt Linds zaczerpnął od Raggedy Mare, który zapoczątkował tę tradycję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki