FANDOM

Kuracyja (poza Polską PolishAnon, ewentualnie Polski Avatar Tabalugi, Kura) — warszawski brony pochodzący z Piotrkowa Trybunalskiego (i należący też do tamtejszego fandomu), piszący opowiadania. Miłośnik transportu publicznego i kolei, z zainteresowania historyk. Prowadził przez 4 lata forum z fanfikami. Twórca zlikwidowanej telewizji internetowej KopytTV oraz założyciel fikcyjnej wytwórni Sad Frog Productions.

Dołączenie do fandomu Edytuj

Zanim trafił do fandomu My Little Pony, przewinął się przez wiele grup fanowskich, skupionych wokół innych kreskówek lub książek, takich jak: Tabaluga[1], Król Maciuś Pierwszy[1], Kacze Opowieści, W 80 dni dookoła świata oraz Fineasz i Ferb. Podobnie jak SilverShield, po rozpadzie tego ostatniego, przyszedł do środowiska fanów MLP. Serial zaczął oglądać we wrześniu 2012, do czego przekonała go siostra. Oficjalnie w fandomie MLP działa od 1 września 2013, czyli od daty rejestracji na forum MLPPolska.

Działalność Edytuj

  • 20 września opublikował pierwszy fanfic z kucami pt. Misja: Warszawa.
  • Pierwszym jego meetem był III Warszawski Ponymeet. W okolicach listopada dołączył do grupy Bronies Piotrków Trybunalski, przez co pojawił się na II Noworocznym Minimeecie (4 stycznia 2014 roku). Po tej dacie jego obecność w fandomie zmalała.
  • Do aktywności fandomowej powrócił w lipcu 2014, przejmując od Decadeda na MLPPolska zaszczyt streamowania forumowych mistrzostw Haxballa. Dołączył też do tzw. Elyty /sb/.
  • W lipcu i sierpniu nagrał relacje z dwóch pierwszych Piotrkowskich Ponymeetów [2][3].
  • Zorganizował wspólnie z Trollejbusem Pierwszy Ogólnopolski Ponymeet Kolejowy w Warszawie.
  • W marcu 2015 zorganizował na MLPPolska kolejny turniej Haxballa, który - po kilku rozgrywkach - został zawieszony (i taki pozostaje).
  • W sierpniu 2015 otworzył telewizję internetową KopytTV, poświęconą tematyce serialu oraz skupionych wokół niego fanów.
  • W styczniu 2017 zaczął tworzyć dechy boczne pociągów. Kilka z nich było dedykowanych fandomowi. 
    • Decha pociągu Prince Baltic, dedykowana Tribrony.
    • Pierwotna decha pociągu Sawa, dedykowana Warszawie.
    • Decha pociągu Książę Wars, także dedykowanego Warszawie.
  • Pojawia się dosyć często na ponymeetach w Piotrkowie i Warszawie.
  • Autor dwóch fanfików - wspomnianej już Misji: Warszawa oraz Bohaterowie 60 Wojen. (pierwszy dostępny na MLPPolska, drugi w Google)
  • Jest także fanem serialu Jej Wysokość Zosia oraz Króla Maciusia Pierwszego.

W internecie Edytuj

Jest YouTuberem (100 widzów), streamuje na Twitchu (128 followów, 3,4k wyświetleń), ma konta na Tumblr, Pinterest, Plemionach i pewnie wielu innych stronach. Stworzył fikcyjną wytwórnię Sad Frog Productions, pod egidą której tworzy modyfikacje do gier.

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Przy czym nadal jest w nim obecny
  2. I Piotrkowski Ponymeet
  3. II Piotrkowski Ponymeet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki