FANDOM

Kuracyja (poza Polską PolishAnon, ewentualnie Polski Avatar Tabalugi, Kura) — były warszawski brony[1] pochodzący z Piotrkowa Trybunalskiego (i należący też do tamtejszego fandomu), piszący opowiadania. Miłośnik transportu publicznego i kolei, z zainteresowania historyk. Prowadził przez 4 lata forum z fanfikami. Twórca zlikwidowanej telewizji internetowej KopytTV oraz założyciel fikcyjnej wytwórni Sad Frog Productions.

W fandomie był przez 4 lata.

Dołączenie do fandomu Edytuj

Zanim trafił do fandomu My Little Pony, przewinął się przez wiele grup fanowskich, skupionych wokół innych kreskówek lub książek, takich jak: Tabaluga[2], Król Maciuś Pierwszy[2], Kacze Opowieści, W 80 dni dookoła świata oraz Fineasz i Ferb. Podobnie jak SilverShield, po rozpadzie tego ostatniego, przyszedł do środowiska fanów MLP. Serial zaczął oglądać we wrześniu 2012, do czego przekonała go siostra. Oficjalnie w fandomie MLP działa od 1 września 2013, czyli od daty rejestracji na forum MLPPolska.

Działalność Edytuj

  • 20 września opublikował pierwszy fanfic z kucami pt. Misja: Warszawa.
  • Pierwszym jego meetem był III Warszawski Ponymeet. W okolicach listopada dołączył do grupy Bronies Piotrków Trybunalski, przez co pojawił się na II Noworocznym Minimeecie (4 stycznia 2014 roku). Po tej dacie jego obecność w fandomie zmalała.
  • Do aktywności fandomowej powrócił w lipcu 2014, przejmując od Decadeda na MLPPolska zaszczyt streamowania forumowych mistrzostw Haxballa. Dołączył też do tzw. Elyty /sb/.
  • W lipcu i sierpniu nagrał relacje z dwóch pierwszych Piotrkowskich Ponymeetów [3][4].
  • Zorganizował wspólnie z Trollejbusem Pierwszy Ogólnopolski Ponymeet Kolejowy w Warszawie.
  • W marcu 2015 zorganizował na MLPPolska kolejny turniej Haxballa, który - po kilku rozgrywkach - został zawieszony (i taki pozostaje).
  • W sierpniu 2015 otworzył telewizję internetową KopytTV, poświęconą tematyce serialu oraz skupionych wokół niego fanów.
  • W styczniu 2017 zaczął tworzyć dechy boczne pociągów. Kilka z nich było dedykowanych fandomowi. 
    • Decha pociągu Prince Baltic, dedykowana Tribrony.
    • Pierwotna decha pociągu Sawa, dedykowana Warszawie.
    • Decha pociągu Książę Wars, także dedykowanego Warszawie.
  • Pojawia się dosyć często na ponymeetach w Piotrkowie i Warszawie.
  • Autor dwóch fanfików - wspomnianej już Misji: Warszawa oraz Bohaterowie 60 Wojen. (pierwszy dostępny na MLPPolska, drugi w Google)
  • W dniu 28 sierpnia 2017 ogłosił odejście z fandomu z przyczyn "innych niż nielubienie kucyków"[5].
  • Obecnie jest fanem seriali Jej Wysokość Zosia i Żółwik Sammy i spółka oraz Króla Maciusia Pierwszego.

W internecie Edytuj

Jest YouTuberem (206 widzów), streamuje na Twitchu (126 followów, 3,4k wyświetleń), ma konta na Tumblr, Pinterest, Plemionach i pewnie wielu innych stronach. Stworzył fikcyjną wytwórnię Sad Frog Productions, pod egidą której tworzy modyfikacje do gier.

Comment 6IQPy4uTchDH7ir45vdNWN5LKBUZGd3K

Valve bardzo lubi Kurę, jeżeli chodzi o drop z majorów CSa. (screen z marca 2015)

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Nadal określa siebie fanem MLP.
  2. 2,0 2,1 Przy czym nadal jest w nim obecny
  3. I Piotrkowski Ponymeet
  4. II Piotrkowski Ponymeet
  5. https://mlppolska.pl/topic/16747-po%C5%BCegnanie/