FANDOM

Kujawsko-Pomorski Bal Jesienny

Pinkoszcz 3.jpg
Przed rozpoczęciem

Data 18.10.2014r
Miejsce Bydgoszcz Miedzyń (Zespół Szkół nr 23)
Organizatorzy MT Grom, Ruhisu, Zuldzin
Ilość uczestników 39
Klasa meeta Ponymeet zorganizowany
After Tak (pizzeria, potem pub)

Kujawsko-Pomorski Bal Jesienny - trzeci zorganizowany przez grupę Bronies Pinkoszcz ponymeet. Pomysł na meeta powstał po emisji filmu "My Little Pony: Equestria Girls", gdzie organizatorowi pomysł na stworzenie "Fall Formal" krzątał się po głowie przez długi czas.

Na początku nazwany tylko Pinkoski Bal Jesienny, na początku miał być wydarzeniem tylko dla fandomu lokalnego, jednak w związku z zaangażowaniem do pomocy Bronies Toruń, nazwa została rozbudowana i samo spotkanie zaczęto promować poza ramy Bydgoszczy.

Ponymeet ten różnił się od poprzednich tym, że sala została przygotowana na styl balowy, a goście poproszeni byli o przygotowanie strojów balowych, lub też cosplayów powiązanych z Equestria Girls. W tych ramach odbył się konkurs.

Również, jako substytut tańców, nowością na ponymeecie było przygotowanie stanowiska DDR (Dance Dance Revolution, maty taneczne), które natychmiastowo zdobyło spore zainteresowanie.

Na samym ponymeecie utworzono też, poza stanowiskami SpidiMarketu oraz sklepiku Redziaka, bufet z ciastkami, słodyczami i napojami.

Niestety, było też parę mankamentów na meecie. Samo rozpoczęcie meeta zostało opóźnione o godzinę ze względu na problemy technicze oraz bufet okazał się być klapą pod względem finansowym, co spowodowało dłuższy okres oczekiwania na kolejnego meeta. Również na spotkaniu było tylko około 6 osób przebranych, czy to galowo czy cosplayowo, wliczając organizatorów.

Plakat Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki