FANDOM

Kucykowy Teamspeak

Kucyckowy-teamspeak.png
Strona

Adres serwera kucykowyteamspeak.pl
Wersja teamspeaka 3.0
Kucykowy Teamspeak - serwer do rozmów głosowych i tekstowych stworzony dla polskiego fandomu. Można na niego wejść używając programu TeamSpeak, który jest wykorzystywany przede wszystkim do komunikowania się między graczami w trakcie rozgrywki w grę.

HistoriaEdytuj

Serwer pierwotnie powstał pod koniec 2011 roku. Ówczesny admin - Puchacz - dokonywał nadużyć regulaminu, który sam wprowadził na serwerze, co z czasem wywołało coraz większe napięcia. W efekcie tego z czasem doszło do przewrotu, rewolucji - Halogenek założył własny serwer Kucykowego Teamspeaka, na który wszyscy ludzie od razu się przenieśli, tym samym skazując stary serwer na klęskę.

Puchacz nie mogąc się pogodzić z klęską, początkowo nachodził nowy serwer wywołując kolejne dramy. W końcu doszło do teko że wiele osób miało go dość, określając go trolem oraz próbowało dorwać poza internetem. Okazja jednak się nie zdarzyła - mimo, że część osób liczyła, że pojawi się na którymś meecie. Na pierwszym możliwym meecie stworzono mema Jestem Puchaczem.

Dzięki serwerowi wypromowano jeszcze inne serie memów, w tym Warwick, czy Kredke Wiking Ognia.

Serwer ogólnie trzyma się dobrze. Najbardziej groźnym momentem w życiu wielu użytkowników tego serwera był moment, gdy serwer został zaatakowany w dość sprytny sposób przez człowieka z Iranu (Dać admin na telefon Cliché). Sytuacja ta jednak udowodniła, że administracja jest gotowa działać o każdej porze, do ostatniej kropli krwi - ostatecznie Halogenkowi i MarkJawowi udało się opanować sytuację i postawić serwer z powrotem na nogi.

Swego czasu serwer cierpiał z powodu ataków DDOS, Które powodowały problemy z dostępem oraz uniemożliwiały komunikacje. Ataki stały się jednak rzadsze i w końcu ucichły.

Jest taki admin, co sobie sam dał admina, ale jest on niegroźnym użytkownikiem.

Skład obecny Edytuj

Administracja Edytuj

Moderatorzy: Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki