FANDOM

Jeden z redaktorów For Glorious Equestria zajmujący się zbieraniem muzyki fandomowej My Little Pony i publikowaniem ich w artykułach nazywanych "Melodie Tygodnia". Kucyki zaczął oglądać w początkach 2014 roku, jak również w tym roku dołączył do redakcji FGE. Jego rodzinnym miastem jest Częstochowa, obecnie przebywa w Slough.

Działalność na stronie For Glorious Equestria Edytuj

Jego pierwszy post miał tytuł "My Little Konwent 2014 - Najlepsze Zdjęcia".

Na początku zajmował się tylko serią "Pony Music News" lecz w czerwcu 2015 roku zastąpił ją seriami tytułowanymi "Music Time" oraz "Melodie Tygodnia" nadając tym postom różniący się od PMN wygląd (większa, pogrubiona czcionka, odnośniki do piosenek w tytułach, odnośniki do kanałów artystów tam gdzie wyświetla się nazwa wykonawcy utworu, większe okna filmów na Youtube) oraz to, że teraz jest jeden unikalny obrazek rozpoczynający post zamiast wklejania nowego co każdy nowy artykuł. Nowością jest też "Kolekcja klasyki" gdzie umieszczane są piosenki fandomowych wykonawców, które były publikowane przynajmniej rok przed publikacją gotowego artykułu.

Rozpoczął serię artykułów pod nazwą "20 Gifów pokazujących, jak reagujesz w danej sytuacji" będącą skucykowaną wersją tak samo tytułowanej serii na JoeMonster.org.

Pierwszego czerwca 2015 post Pony Music Newsach z numerem CXXII uległ awarii, przez co cały artykuł się "posypał". Jego początek wydawał się normalny, przez co Katastrof uznał, że wszystko jest w porządku. Dalsza część posta jednak była źle ułożona, okna z filmami były obok siebie, a w niektórych miejscach tekst był źle sformatowany.

Od 2015 "zdradza" MLP z innym serialem nazwanym Steven Universe co doprowadziło do utworzenia bloga o nazwie Dziwactwa Beach City gdzie tytułuje się nickiem "Fancy Pearl".  13 odcinkiem gifów pożegnał się z czytelnikami FGE, by wziąć urlop, aby mógł dopracowywać bloga oddając posty muzyczne Kekes'owi. Dalej jednak udziela się w postach "Opinie o odcinku" oraz "Kucykowym Zoo".

Wrócił na stałe do FGE i od XIII numeru Melodii Tygodnia przejął obowiązki prowadzenia tej serii.

Często popełnia błędy ortograficzne i nie radzi sobie z interpunkcją. Czasami do swoich postów dodaje "easter eggi" ukryte pod białą czcionką, które są odnośnikami najczęściej do czegoś związanego z serialem Steven Universe. W opiniach o odcinku oraz kucykowym zoo używa czcionki koloru pomarańczowego. W tych pierwszych ponadto na końcu opinii zazwyczaj umieszcza "+", "-" oraz końcową ocenę odcinka. W podobny sposób recenzowane są gry na stronie Gamezilla.pl. Często narzeka na swoją pracę, laptopa i łącze internetowe tłumacząc tym samym opóźnienia w publikowaniu artykułów.

Charakter Katastrofa Edytuj

Jest najodważniejszym Bronies w fandomie. Człowiekiem o dobrym sercu i zawsze chętny do pomocy. Nigdy się nie podaje, zawsze patrzy na życie pozytywnie, czerpie z życia garściami i nie wstydzi się kucyków, bo jest facetem, a nie sześcioletnią dziewczynką (Co nie oznacza, że się z tym afiszuje).

Prywatnie Edytuj

Urodził się i mieszkał w Częstochowie, obecnie zamieszkuje Slough w Wielkiej Brytanii. Lubi niemal każdy gatunek muzyki prócz Discopolo i Techno. Tak samo lubi każdy rodzaj filmu oprócz horrorów(nie przeszkadza mu to jednak w oglądaniu Hellsinga"), komedii romantycznych i wszystkiego, co jest związane z Adamem Sandlerem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeździ Fiatem Punto z 2003 roku.
  • Uznaje Jeffa Dunham'a za króla komedii.
  • Nie rozumie fenomenu zespołu Queen.
  • Jego ulubioną częścią Gwiezdnych Wojen jest część trzecia, licząc chronologicznie.
  • Brzydzi się nowymi konsolami do gier, ale gdyby miał którąś wybrać to wybrałby jakąś od Sony.
  • Uważa, że gry z serii "Portal" są o wiele ciekawsze od serii "Half Life".
  • Z każdego konwentu/Ponymeeta ma osobny kubek.
  • Widział niemal wszystkie odcinki poprzednich generacji My Little Pony.
  • Jego ulubioną postacią w MLP jest Discord.
  • Podoba mu się piosenka powitalna Twilight i Cadance.
  • Jego ulubionym sezonem MLP jest sezon 3, ale najlepszą premierą oraz finałem sezonu są te z czwartego.
  • Jego ulubioną częścią Equestria Girls jest część 3.
  • Do redakcji FGE przyłączył się przez ogłoszenie o poszukiwaniu nowych członków. Zgłosił się wtenczas tylko on.
  • Umie zginać niektóre palce dłoni tylko w pierwszym segmencie bez pomocy drugiej dłoni. Niewiele osób posiada tę umiejętność.
  • Pisze fanfika, którego nie wie, czy kiedykolwiek ukończy i wyda.
  • Nigdy nie oglądał "Powrotu do przyszłości".

Linki Edytuj

Konto na Facebooku, Konto na Google+, Kanał na Youtube, Kanał na Dailymotion, Blog "Jestem Katastrof", Blog "Dziwactwa Beach City", Kwejk, Derpibooru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki