FANDOM

Kaszkiet.jpg

Kaszkiet Dorka

Kaszkiet Dorka, czasami błędnie nazywany beretem (beret nie ma daszka, a kaszkiet tak) - nakrycie głowy noszone przez Dorka, będące cechą charakterystyczną jego ubioru, gdyż prawdopodobnie nikt inny w fandomie takiego nie nosi. Kupiony przez Dorka w chińczyku w Trzebnicy we wrześniu 2014 roku, pierwotnie z myślą o założeniu go na MLK 2014, później noszony przez niego na większość meetów i minimeetów, a także na co dzień. Podczas rebelianckiej wyprawy na pierwszy Twilightmeet kaszkiet stracił swój guzik w domu Spidiego. Zguby nie odnaleziono.

Ciekawostki Edytuj

Kaszkiet2.jpg

Kaszkiet Dorka na jego głowie

  • Prawdopodobnie wewnątrz jest portal do Equestrii, co by wyjaśniało dziwne zachowania Dorka i jego pewność, że kucyki istnieją.
  • Nie można go prać w pralce, ale można prasować w niskiej temperaturze.
  • Jest zrobiony głównie z bawełny, lecz łączenia i daszek są z poliestru.
  • Tigresss ma go założonego na swoim profilowym na Facebooku.
  • Dzięki niemu randomy rozpoznają Dorka na meetach i nie tylko.
  • Dorek kupił go, gdyż pierwotnie chciał kupić trójkątną czapkę na mlk, lecz nigdzie nie mógł takiej znaleźć. Poza tym kaszkiet skojarzył mu się z powstańcami warszawskimi, dlatego uznał go za dobre nakrycie głowy dla rebelianta.
  • Kaszkiet3.jpg

    Metka od kaszkietu

    Został wyprodukowany w krainie orientalnych smoków, wojowników uzbrojonych w powtarzalne kusze i taniej siły roboczej.
  • Podobno posiada magiczne właściwości, na przykład +10 do ochrony dziewictwa posiadacza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki