FANDOM

II Warszawski Ponymeet dla Nowych

Flaga.jpg

Data 31.05.2014r.
Miejsce Warszawa, Praga Południe, Park Skaryszewski
Koordynator Linds
Ilość uczestników 85
Klasa meeta Zwykły ponymeet
After -
Relacja -

II Warszawski Ponymeet dla Nowych lub II Warszawski Ponymeet Integracyjny - ponymeet o charakterze rozbudowanego zwykłego ponymeetu, który odbył się ostatniego dnia maja 2014 roku w Warszawie. Koordynatorem ponymeetu był Linds. Celem Ponymeetu było zintegrowanie nowych członków fandomu ze stałymi bywalcami.

Ponymeet został zorganizowany z racji wyraźnego występowania opinii ze strony nowych osób w fandomie, które nie pojawiały się w ogóle na ponymeetach, że istnieje zapotrzebowanie na meet, który pozwoli się zintegrować ludziom ze sobą.

Przy jego organizacji odrzucono nieefektywny model z I wersji tego ponymeetu i opracowano nowy. Ponymeet ten był on połączeniem modelu śląskiego z elementami demokracji i przyjaźni. Organizacja rozpoczęła się pod koniec marca 2014 roku. Wszyscy zainteresowani ponymeetem wspólnie, drogą ankiet, decydowali o dacie ponymeetu oraz miejscu, w którym się on odbędzie. Wybranie lokalizacji Parku Skaryszewskiego zadecydował o tym, że meet zawierał w sobie elementy modelu śląskiego meeta - tamtejsze zwyczajne meety najczęściej działają na zasadzie zbiórki w jednym miejscu i przejścia się do Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie. Elementy przyjaźni zawierały się w formie organizacji aktywności - poproszono ludzi o wspólne wymyślenie atrakcji i wspólne ich zorganizowanie. Krótko mówiąc, każdy przynosił na meet co mógł, a mogło się przysłużyć do większej integracji ludzi.

Ponymeet rozpoczął się o godz. 14:00 zbiórką pod Stadionem Narodowym. Pół godziny później grupa przemaszerowała do Parku Skaryszewskiego, gdzie po zajęciu miejsca na polanie i utworzeniu koła, rozpoczął się Krąg Przyjaźni (ang. Circle of Friends). Podczas niego każda osoba powstawała, przedstawiała się i mówiła kilka słów o sobie. Później ludzie znając się już nieco bardziej, rozpoczęli integrację trwającą do godz. 20:00, kiedy to ostatnie grupy zaczęły zbierać się do domu z powodu ochładzającej się pogody i głodu.

Atrakcje Edytuj

Zrealizowane Edytuj

  • Karty do gry (zwykłe),
  • Szachownica dla trzech graczy,
  • Karty do Magic The Gathering,
  • Rzucanie frizbee,
  • Wyprawa na jedzenie - Kszmar zorganizował ekipę ludzi, która była głodna. Wyruszyli więc coś zjeść. Nie zdążyli jednak wrócić na zakończenie meetu;
  • Wiedzówka zorganizowana przez Spidiego,
  • Spidimarket,
  • Opowieść o historii warszawskiego fandomu i idei ogólnopolskich ponymeetów.

Niezrealizowane Edytuj

  • Planszówka Świat Dysku: Ankh-Morphork z racji nagłej nieobecności pegasis odpowiedzialnej za zorganizowanie rozgrywek,
  • Karty do gry Munchkin oraz My Little Munchkin z racji nie przyniesienia,
  • Planszówka Parasprite Panic, z powodu zbyt mocnego wiatru.

Ciekawostki Edytuj

  • W trakcie ponymeetu doszło do podpisania Paktu o współpracy i przyjaźni Eine Kleine Warschau z Nadmorskim Królestwem Tribrony. W ramach paktu uzgodniono m.in stosunki handlowe i dyplomatyczne, granice administracyjne państw (linia płocko-płońska). Warszawscy Bronies i Pegasis z rąk dygnitarza pruskiego, gen. Spidiego von Mardera otrzymali wizy turystyczne umożliwiające przybycie do Trójmiasta. Pakt podpisali gen. Spidi von Marder (jako reprezentacja królewskiego rodzeństwa - Baltica i Pomeranii) oraz wicepremier Momo (jako reprezentacja książęcej pary Księżniczki Sawy i Księcia Warsa).
  • Na ponymeecie odbył się pogrzeb Lindsa, in nomine noctis.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki