FANDOM

III Warszawski Ponymeet

Flaga.jpg

Data 26.10.2013r.
Miejsce Młodzieżowy Dom Kultury im. W. Broniewskiego,
ul. Łazienkowska 7, Warszawa, Śródmieście.
Organizator OleQ
Współorganizatorzy Linds, Prins
Ilość uczestników 200-210
Patronka ponymeetu Księżniczka Luna
Maskotka i 2. patronka ponymeetu Księżniczka Sawa
Klasa meeta Ponymeet zorganizowany
After Minimum 3 (u Lindsa, OlQa i Olafa)
Relacja -

III Warszawski Ponymeet (III WP) - ponymeet o charakterze zorganizowanym, ogólnopolskim, który dzięki kooperacji OlQa, Lindsa i Prinsa odbył się 26 października 2013 roku w Młodzieżowym Domu Kultury im. W. Broniewskiego przy ul. Łazienkowskiej 7 w Warszawie. Z organizatorami współpracowali Radio Yay, Kucykowy Teamspeak, World of Equestria oraz For Glorious Equestria. Ponymeet odwiedziło ponad 200 osób - jest to aktualny rekord Warszawy.

Meet posiadał plan imprezy podzielony na 2 sale, w tym sceniczna, w której zawarto również strefę handlową. Największą atrakcją ponymeetu był wywiad z Agnieszką Mrozińską (polska aktorka dubbingująca Rainbow Dash), przeprowadzany przez Mordecza i Emesa.

Impreza jednak nie obyła się bez wad - sale okazały się być nieco za małe, co wiązało się z większą temperaturą i problemem z powietrzem na sali. Harmonogram meeta popadł nieco w chaos przez problemy techniczne. Ostatecznie jednak udało się sytuację ogarnąć i doprowadzić imprezę do szczęśliwego zakończenia.

Poradnik dotarcia na III WP Edytuj

IdentWP.png

Pusty identyfikator uczestnika przygotowany przez Azara.

Na rzecz imprezy Linds przygotował pod koniec września spory poradnik Jak przedrzeć się przez Warszawę mający pomóc w dotarciu na III WP. Oprócz mapek wskazujących lokalizację ponymeetu oraz zdjęcia budynku i okolic, poradnik zawierał również informacje na temat warszawskiej komunikacji miejskiej (m.in podział na strefy, ceny za bilety, koszty mandatów itp.), ciekawostek turystycznych miasta, sposobów dotarcia na miejsce ponymeetu z dworców: Warszawa Centralna, Warszawa Śródmieście, Warszawa Powiśle, Warszawa Wileńska; przystanków Polskiego Busa przy Metrze Młociny i Metrze Wilanowska oraz sposoby dotarcia samochodem od każdej strony (wraz z zaznaczonymi wszystkimi miejscami z możliwymi utrudnieniami w ruchu drogowym).
Pomysł spodobał się przedstawicielom różnych fandomów lokalnych, wykorzystany został przy II Śląskim Zorganizowanym Ponymeecie w Bytomiu (częściowo) i przez Tribrony. Pomysł planowano również zrealizować we Wrocławiu.
Pomysł ten jednak nie był do końca oryginalny. Przy większości polskich, większych ponymeetów zawsze pojawiały się krótkie notki z informacjami, jak dotrzeć na ponymeet. Opisy te jednak zawierały same mapki i wypisane autobusy i tramwaje, którymi z centrum można było dotrzeć na meeta. Sam poradnik był bardziej dojrzałą, profesjonalną wersją poradnika, który Linds stworzył przy okazji I Otwockiego Ponymeetu dla czytelników My Little Pony: Bronies/Pegasis Warszawa.

Atrakcje Edytuj

  • Strefa handlowa,
  • Wywiad z Agnieszką Mrozińską przeprowadzony przez Mordecza i Emesa,
  • Prelekcja Lindsa o historii warszawskiego fandomu,
  • Panel dyskusyjny na temat fanficków przeprowadzony przez Kredke, Deveela i Emesa,
  • Konkurs wiedzowy o serialu zorganizowany przez Tościka i Olafa.
  • Konkurs cosplay z jury w składzie Eljonek, Prins, Wasyl. Wygrała Yauriko w cosplay'u Rainbow Dash;
  • Nieplanowana wcześniej aukcja 4 obrazów, przeprowadzona przez Lindsa i Olafa na prośbę jednego ze sklepów strefy handlowej.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy ponymeet, na którym wyraźnie zaakcentowano istniejącą od półtora roku maskotkę i ponyfikację Warszawy - Księżniczkę Sawę. Specjalnie dla meeta stworzono art z księżniczką, w całkiem innym stylu, który przedstawia załączony do artykułu identyfikator z ponymeeta.
  • Dochód z ponymeeta został przekazany na Dom Dziecka nr 1 w Warszawie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki