FANDOM

III Trójmiejski Ponymeet Planszówkowy

IIItrojmiejskiponymeetplanszowkowy.JPG
Rozgrywki w częściowo sponyfikowaną "Magię i Miecz"

Data 30.06.2013r.
Miejsce Gdańsk, Gimnazjum nr 33
Organizatorzy Spidi
Ilość uczestników 40
Klasa meeta Minimeet tematyczny
After Tak, chill u Spidi
Relacja http://tribrony.blogspot.com/2013/07/bardzo-krotka-relacja-z-bardzo.html
 III Trójmiejski Ponymeet Planszówkowy — trzeci z serii tribrońskich minimeetów planszówkowych, a więc minimeetów tematycznych. Po raz pierwszy fandom nawiązał współpracę z gdańskimi organizacjami zajmującymi się grami planszowymi: sklepem rebel.pl i Gdańskim Stowarzyszeniem Fantastyki "Alkor". Sklep organizował szereg spotkań z planszówkami w Gimanzjum nr 33 w Gdańsku Osowej (to było ostatnie spotkanie z serii), obsługiwane między innymi przez członków stowarzyszenia, które w późniejszych czasach przejęło inicjatywę podobnych imprez w tymże miejscu.

Ponymeet polegał na wspólnych rozgrywkach w różnorodne gry planszowe i karciane. Zorganizowano też kącik dla artystów.

Zaskakująca była frekwencja osób z całej Polski. Przyjechali goście z Bydgoszczy, Krakowa, Kartuz. Byli między innymi Discorss, Sz6sty, Dziu.

Jednakże ponymeet okazał się ważki w historii Tribrony także z innego powodu. Na to spotkanie przybyli przedstawiciele różnych grup z Trójmiasta, których można (mocno uogólniając) posegregować w trzy zbiory:

  1. Stary fandom (ten istniejący od roku 2011)
  2. Osoby będące znajomymi Rudego, oraz podobna grupa od Scarlett Shade'a
  3. Pojedynczy fani kuców, którzy nigdy wcześniej nie byli na ponymeetcie

Dzięki eventowi mieli okazje ujrzeć się na własne oczy i polubić. Doszło do swego rodzaju zjednoczenia Tribrony, co umożliwiło mu późniejszy, dynamiczny rozwój. Nie będzie zatem przesadą określić tego ponymeeta "przełomowym". Niemalże wszyscy nowi, którzy pojawili się wtedy, po dziś dzień są bardzo aktywnymi broniaczami lokalnej społeczności. Od tamtej imprezy frekwencja na spotkaniach rosła bardzo szybko.

AtrakcjeEdytuj

  • Różnorodne gry planszowe, w tym "zabytkowy" egzemplarz legendarnej gry "Magia i Miecz", z lekka skucykowany.
  • Sklepik Spidiego
  • (na afterze) wiedzówka
  • (na afterze) wspólne oglądanie (świeżego wtedy) Equestria Girls.

CiekawostkiEdytuj

Następnego dnia po meetcie i afterze (a więc 1 lipca) Spidi miał mieć obronę licencjatu, którą przełożył, aby wyspać się po ponymeetcie i nie musieć wypraszać gości zbyt wcześnie.

Zobacz także:Edytuj

I Trójmiejski Ponymeet Planszówkowy

II Trójmiejski Ponymeet Planszówkowy

IV Trójmiejski Ponymeet Planszówkowy

V Trójmiejski Ponymeet Planszówkowy

I Trójmiejski Minimeet Rekonstrukcyjny

II Trójmiejski Minimeet Rekonstrukcyjny

XXII Trójmiejski Ponymeet

XXIV Trójmiejski Ponymeet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki