FANDOM

Gonitwa Spadających Liści

1397118 645255538828575 1157639774 o.jpg
Uczestnicy II Gonitwy Spadających Liści

Daty I GSL: 13 października 2012r.

II GSL: 12 października 2013r.

III GSL: 11 października 2014r.

Miejsce Lasy Rembertowskie, Warszawa
Organizator Polonius
Współorganizatorzy Różni na przestrzeni lat
Ilość uczestników ok. 10 osób na każdym z meetów
Klasa meeta minimeet
Gonitwa Spadających Liści - seria minimeetów odbywających się raz do roku w Warszawie, których główną atrakcją (a właściwie jedyną) są zawody biegów przełajowych. Trasa każdego biegu jest inna, chociaż wszystkie biegną przez Lasy Rembertowskie, znajdujące się w jednej z dzielnic stolicy. Pomysłodawcą i organizatorem spotkań jest Polonius. Celem Gonitw jest celebracja zwyczajów equestriańskich oraz propagowanie zdrowego trybu życia wśród bronych.

NagrodyEdytuj

Za zajęcie miejsca na podium przeznaczona jest nagroda. Ponadto, piątemu zawodnikowi na meecie wręczana jest Nagroda Twilight, mająca upamiętnić otrzymany przez bohaterkę w serialu medal. W roku 2012 zwycięzcy otrzymali plakaty z bohaterkami MLP:FiM w strojach wieczorowych, w 2013 - czekolady, zaś w 2014 na nagrodę za pierwsze miejsce został przeznaczony mcdonaldowy zestaw figurek mane6.

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo Gonitwy miały odbywać się w parkach ulokowanych w centrum stolicy, jednak z powodu lenistwa organizatorów, rozplanowano tylko jedną trasę, ulokowaną w jednej z dzielnic peryferyjnych.
  • W 2012r. pojawił się pomysł, aby zamiast biegów przełajowych, zorganizować wyścig kolarski. Gdy propozycja przepadła, pojawiła się druga, zakładająca kolarzy-fotografów, mających zapewnić zdjęcia z wyścigu.
  • Trofea są fundowane przez organizatorów w ramach tzw. Opłaty Organizatorskiej, na zasadzie "kto co ma, ten przynosi".
  • W 2013r. ktoś przestawił dwie strzałki, wskazujące trasę wyścigu. Na szczęście zostały one w porę wytropione, a bieg potoczył się dalej bez przeszkód.
  • Gonitwa jako jedyna spośród Warszawskich Minimeetów Okolicznościowych, doczekała się kontynuacji.
  • We wszystkich edycjach organizator uczestniczył w wyścigu, zajmując raz 1 miejsce i dwa razy 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki