FANDOM

Trailer Friendship Is Bitchcraft01:38

Trailer Friendship Is Bitchcraft

Trailer przeróbki

Friendship is Bitchcraft (w skrócie Bitchcraft, pol. Przyjaźń jest dziwkarstwem) - Wrocławski projekt przeróbki serialu MLP:FiM, z użyciem głosów członków wrocławskiego fandomu. Pierwsze oficjalne zapiski z projektu sięgają marca 2012 roku, kiedy to na Facebooku Madak zamieścił posta w którym określił role poszczególnych kucyków oraz voice aktorów wybranych do odtwórstwa danych ról.

FabułaEdytuj

Friendship Is Bitchcraft - Opening00:34

Friendship Is Bitchcraft - Opening

Domniemany opening

W pierwotnym zamierzeniu fabuła obejmowała młodą klacz Foxa, która przybyła do miasta Wrocław, po odrzuceniu jej podania na uczelni ASP (AntySpołecznych Poniaczy przyp. autora) w Crakowie. Po przybyciu wita ją banda wrocławsich osobliwości. W jej podroży towarzyszy jej Spik6, napalony na wszystko co się rusza mały smok.

Postaci pierwszoplanoweEdytuj

  • Fox (podkłada głos pod Twilight Sparkle)
  • Angel The Rabbit (podkłada głos pod Pinkie Pie oraz narratora) - odkąd zobaczył Foxa, nie spocznie do póki nie dostanie od niego clopów z Carrot Top.
  • Jaszczomp (podkłada głos pod Rarity) - bardzo barwna postać przez cały czas wypowiadająca słowa blblblblblblblblbl.
  • Lebe (podkłada głos pod Rainbow Dash) - lubi się popisywać. Nikt nie lubi jej.
  • Madak (podkłada głos pod Applejack) - kiepski troll i wannabe hipster. Mimo to nadal dalej lubiany bardziej niż Lebe.
  • Poldek (podkłada głos pod Fluttershy) - miły skurwiel.
  • Lord Solaris (podkłada głos pod  Celestię) i Deepshallow (podkłada głos pod Lunę) - zaraz po clopach główna oś fabularna opowiadająca o waśni dwóch braci z  serwisów FGE i BronisPL.
  • Spik6 (podkłada głos pod Spike'a) - przyjechał do Wrocławia po to by wyrywać wszystkie dupy.

Postaci drugoplanoweEdytuj

  • CCS (Cutie Cock Suckers) - w ich skład wchodzą:
    • Skootas (głos podkłada Artafraates) - pankówa, puszcza się na lewo i prawo, nie lubi Lebe.
    • Sweetie Doom (głos podkłada Fairey Gannet) - fanka defmetaluf
    • Emo Bloom (Król)- słucha 30STM i Tokio Hotel
  • Mayor aka Discord (głos podkłada Rasiak) - troll nad trolle, Draconequus, w wolnych chwilach podszywa się pod burmistrz miasta. Sieje zamęt i takie tam.

Prace nad przeróbkąEdytuj

PoczątkiEdytuj

Pod koniec marca został opublikowany Teaser, który opowiadał historię zwaśnionych braci. Głos pod narratora podłożył AngelTheRabbit. Niedługo potem została wypuszczona piosenka, która miała służyc jako opening dla serii. Była to przerobiona wersja oryginalnego openingu. 

Biczkraft Teaser.wmv00:34

Biczkraft Teaser.wmv

Fałszywy teaser pierwszego odcinka

ReaktywacjaEdytuj

W grudniu 2012 roku powstał kolejny teaser, który pokazywał jedną scenę ze środka pierwszego odcinka, ukazujący Poldka wrzeszczącego na ptaka, który nieumiejętnie spuścił dropa. Niestety jak się poźniej okazało, był to fragment sfabrykwany przez Madaka oraz Poldka.

Stan obecnyEdytuj

W chwili obecnej projekt został zawieszony i pomimo wielu prób reaktywacji nie został on kontynuowany. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki