FANDOM

Fox In Shadow - pseudonim artystyczny jednego z polskich artystów, zajmujący się grafiką tradycjonalną i cyfrową; jeden z pierwszych artystów który zyskał międzynarodową renomę.

Początki w Fandomie

3b4cfd5ba43ccad9106de6664c55b73b-d46rmfj

"Fuck yea, bronies" [1]

Przed przystąpieniem do fandomu kucyków, Fox należał do odłamu fandomu furries, który interesował się lisami. Dużo jego wcześniejszych prac oscylowało w tej tematyce. Pierwszy raz udzielił się on w fandomie w 16 Sierpnia 2011 roku, publikując na swoim profilu na deviantART [2] rysunek o tytule "Fuck yea, bronies", przedstawiający jego oraz jego przyjaciela, jako sponifikowane wersje lisów.  Pierwszym meetem na którym pojawił się Fox, był Pierwszy Wrocławski Ponymeet. Był on od tej pory na każdym Wrocławskim Większym Meetcie, nie licząc Piątego Wrocławskiego Ponymeetu, na którym pojawił się tylko na chwilę i to nie w charakterze uczestnika. Miej więcej w tym okresie zerwał on kontakt z resztą polskiego fandomu.

Kontrowersje

Przez wielu Fox jest uważany za jednego z lepszych polskich artystów. Spora grupa ludzi uważa jednak, że Fox się "sprzedał", biorąc pieniądze za swoją pracę, czyli robiąc tzw. commisiony oraz tworząc rysunki o zabarwieniu erotycznym, biorąc za to, wysokie jak na polskie warunki, wynagrodzenie rozpoczynające się od 50$.

Niektórzy artyści kopiują styl Foxa, co w opinii wielu jest "drogą donikąd".

Pomimo wycofania się Foxa z polskiego fandomu, szum w okół jego osoby nie ucichł i wiele osób wyraża się o nim niepochlebnie.

Ciekawostki

  • Wbrew wszelkim mitom, istnieją ludzie którym Fox narysował coś za darmo.
  • Złośliwi mówią, że niektóre konta fandomowych artystów to multikonta Foxa, ze względu na podobny lub identyczny styl rysowania (np. http://vulpessentia.deviantart.com/)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki