FANDOM

Gannet i Star.jpg

OC Ganneta (po lewej) i jego brata Starlighta autorstwa Blackie

Fairey Gannet (Gannet, Głuptak) - Najbardziej Męski Brony w Europie, wywodzący się z fandomu krakowskiego. Współorganizator krakowskich ponymeetów. Członek komisji rewizyjnej Fundacji "Canterlot". Razem ze swoim bratem wielokrotnie użyczali swojego domu i ogródka pod nocleg dla przyjezdnych.

Jeden z założycieli i prowadzących audycje w zawieszonym projekcie Iron Pony Radio. Zapalony archeolog, miłośnik historii (głównie antyk i wczesne średniowiecze) oraz fanatyk lotnictwa I i II WŚ. Do tego rysuje kucyki, gra na gitarze elektrycznej w zespole rockowym i jest koneserem tabaki.

Ciekawostki Edytuj

Podobno potrafi bez przerwy opowiadać na zadany temat nawet przez 6h. Potrafi też, razem ze bratem, przygotować w ciągu 45 min bardzo ciekawą 2-godzinną prelekcję na dowolny temat około-historyczny.

Według doniesień, po współprowadzonej przez Ganneta sesji RPG podczas VI Rzeszowskiego Ponymeetu, dwóch uczestników tak się wczuło w klimat świata fikcji, że na dwa dni zapomnieli jak się używa palców, gdyż byli przekonani, że mają kopyta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki