FANDOM

Elita - zwrot używany w fandomie głownie w odniesieniu do organizatorów ponymeetów, jednak zdarza się, że jest używany w celu określania grona bronies, w którego skład wchodzą również administratorzy stron oraz grup poświęconych serialowi, niektórzy artyści fandomowi oraz duża część staroponiaków.

Określenie w odniesieniu do organizatorów zostało uzyte po raz pierwszy podczas jednego z zamkniętych Poznańskich meetów.

Niszczymy rebelie.png

MKR o Elicie

Zwrot ten mało kto traktuje poważnie i jest często wykorzystywany przez staroponiaków w celu wywołania butthurtu u nowoponiaków i randomów, jednak istnieje mała grupa ludzi, którzy wzięli sobie za cel udowodnienie iż elita istnieje i to właśnie oni są jej członkami oraz tacy, którzy uważają iż elita to zło wcielone i należy się jej pozbyć.

Cytaty Edytuj

"Musisz zaakceptować ewentualność, że Elita nie lubi Cię, nigdy Cie nie chciała i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
— Parafrazując Podziemny Krąg

"Głównym zadaniem elity jest lizanie sobie dupy na wzajem i nie dopuszczaniem do tej grupy plebsu."
— Byrpheros żartobliwie o elicie

"> Elita może wykopać stary post z zamierzchłych czasów i ponarzekać że kiedyś było lepiej bo teraz wszyscy się splebsili.
> Elita nie istnieje
> Elita ma zawsze racje
"
— Byrpheros żartobliwie o elicie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki