FANDOM

Dwunocny Ponymeet

Dwunocny meet.JPG
Uczestnicy Dwunocnego Ponymeetu

Data 16-18 sierpnia 2012r.
Miejsce Warszawa, dom Poloniusa
Organizator Polonius
Współorganizator Baleron King
Liczba uczestników 10
Klasa meeta minimeet
Dwunocny Ponymeet (lub UBCmeet) - warszawski minimeet mający miejsce w dniach 16-18 sierpnia 2012r., którego głównymi atrakcjami był tzw. Ultimate Brony Challenge oraz Uroczystość Letniego Słońca. Spotkanie odbyło się w domu organizatora, Poloniusa. Jest to zarazem pierwszy minimeet zorganizowany w ramach Warszawskich Minimeetów Okolicznościowych.

Ultimate Brony Challenge Edytuj

Ultimate Brony Challenge było to wyzwanie, polegające na obejrzeniu wszystkich (wówczas) dwóch sezonów MLP:FiM za jednym podejściem, przy maksymalnie jednej godzinie przerwy w sumie.

Pomysł Edytuj

Pomysł na zorganizowanie Uroczystości Letniego Słońca pojawił się niedługo przed przesileniem letnim 2012 roku, jednak z powodu trudności logistycznych, został przez Poloniusa zaniechany. Zainspirowany jednak tribrońskimi PonyNightami, wpadł na pomysł, aby zorganizować w Warszawie podobny, nocny meet, w ramach którego odbyłby się Ultimate Brony Challenge oraz Uroczystość Letniego Słońca.

Przebieg Edytuj

Dwunocny Ponymeet został podzielony na dwie części pod względem przewidzianych atrakcji głównych:

Noc pierwsza - Ultimate Brony Challenge Edytuj

Na samym początku meeta, przed godziną planowanego rozpoczęcia maratonu tj. 19, grupa bronych ruszyła do odległego supermarketu w celu zakupienia prowiantu na najbliższe dwa dni. Po powrocie do domu organizatora, nastąpiło zapoznanie uczestników z planem przebiegu spotkania oraz kilkoma sprawami organizacyjnymi. Jednocześnie przygotowano sprzęt grający. Punktualnie o 19-tej rozpoczął się maraton MLP:FiM, który trwał, z 5 dziesięciominutowymi przerwami, do ok. 14-tej.

W międzyczasie osoby niezainteresowane oglądaniem szykowały cosplay Celestii na Uroczystość Letniego Słońca, przygotowywały przekąski dla "maratończyków", bądź też po prostu spały. W godzinach rannych, wśród oglądających, nastąpiło duże spożycie cukierków Kawowych oraz herbaty.

Spośród 10 uczestników, 6 udało się dotrwać do jego końca.

Ostatnie dwa odcinki 2 sezonu MLP:FiM zostały obejrzane wspólnie przez wszystkich uczestników.

Noc Druga - Uroczystość Letniego Słońca Edytuj

Cosplay baleron.JPG

Cosplay Celestii w wykonaniu Baleron Kinga

Po maratonie MLP:FiM nastąpiła część przygotowawcza do obchodów Uroczystości Letniego Słońca. Baleron King przymierzył strój na swój cosplay Celestii, stworzony przez Szaniasa i Sarę. Czas do godziny ok. 5:23, kiedy to miał nastąpić wschód słońca, został spędzony na oglądaniu filmików fandomowych, takich jak seria .mov czy "Friendship is Witchcraft" oraz, po północy, festiwalem strasznych gier, takich jak Amnesia i seria Luna Game.

Podczas tejże nocy jeden z uczestników obchodził swoje urodziny. W ramach prezentu dostał babeczkę.

W czasie wschodu Słońca, uczestnicy meetu wyszli na ulicę, aby świętować Uroczystość Letniego Słońca. Po obchodach duża część minimeetu poszła spać, w tym dwaj organizatorzy, którzy jako jedyni mieli przywilej skorzystania z łóżka.

Meet zakończył się połączeniem z regularnym, sobotnim minimeetem w centrum Warszawy, ok. godz.14 18 sierpnia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki