FANDOM

Dee 1.jpg

OC Dorka - Dee

Dorek - brony z Oleśnicy, mieszkający w Taczowie Wielkim i udzielający się we Wrocławiu. Powiązany z Bronies Wrocław, jeden z pomysłodawców i założycieli Bronies Rebelia, Bronies Google Android & Nexus i Bronies Trzebnica. Fan Nexusa, Chromebooka i wszystkiego, co ma związek z firmą Google, oprócz G+. Sojusznik Bronies Apple, chociaż nienawidzi korporacji Apple. Twórca OCka imieniem Dee, z którym się uosabia, a także posiadacz niezwykłego kaszkietu.

"Jest druga w nocy, a ja nie mogę spać z pewnych powodów. Deszcz wali w okno dachowe, a we mnie walą wyrzuty sumienia."
— Dorek o drugiej w nocy

Życiorys Edytuj

Lumia Dorka.jpg

Nokia Lumia 620 - telefon Dorka w 2013r.

Dorek zaczął oglądać serial My Little Pony Friendship is Magic w okolicy stycznia 2012 roku, do czego przyczynił się fakt, że youtuber StalinCWHC którego Dorek subskrybował od dawna, zaczął lajkować i komentować filmiki i animacje związane z kucykami, a Dorek chcąc zobaczyć o co wszystkim chodzi z tymi kucykami, obejrzał pierwszy odcinek i wciągnął się na dobre. W okolicy września 2012 roku, przez przypadek spotkał Sabona, który wprowadził go do Bronies Wrocław. Od tamtej pory udzielał się w grupie wraz z kolegą z klasy - Jelonem. Wspólnie przychodzili na meety, które choć z początku spełniały ich oczekiwania, z czasem zdawały im się być coraz bardziej sztywne i nudne.

Dnia <dzień spotkania z Radkiem> Dorek miał jeszcze Lumię. Podczas spotkania z Radkiem i Jelonem opracowali plan założenia nowej grupy Bronies, w której wszyscy byliby równie szczęśliwi i skucykowani. Tak narodziła się grupa, zwana z początku Wigilijny Ponymeet. Jej pierwszym celem była organizacja wigilijnego spotkania nowo powstałej społeczności, które odbyło się 21 grudnia 2013r. Później nazwa grupy była wielokrotnie zmieniana, aż ostatecznie po długich dyskusjach przybrała miano Bronies Rebelia, pod którym znana jest do dziś.

24 maja 2014r. Dorek wziął udział w VI Wrocławskim Ponymeecie, wnosząc na teren spotkania sztandar Rebelii. Obecność nowej grupy w fandomie po kilku internetowych burzach wywołała kontrowersje wśród uczestników spotkania, które nie miały jednak wpływu na jego przebieg. Narodził się wtedy tekst "O co chodzi z tą Rebelią?".

Dalszy ciąg 2014r. był dla Dorka okresem częstych meetów. Oprócz spotkań z Rebeliantami pojawiał się na Pseudozorganizowanych Wrocławskich Ponymeetach i Trzebnickich Minimeetach. Był również uczestnikiem My Little Konwentu III oraz helperem podczas VII Wrocławskiego Ponymeetu.

W dniach 21-26 stycznia 2015r. wziął udział w wyjeździe fandomu z południa do Gdańska na I Rocznicowego Twilightmeeta. 21 marca 2015 roku brał udział w Krakowskim Ponymeecie 12.2, na który pojechał razem z Tigresss, Mrozem i Smokiem za pomocą Mrozomobilu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki