FANDOM

Dolnośląskie Randomy

Data założenia 24 sierpnia 2013r.
Stolica Jelenia Góra
Członkowie
[od 2015]
Grupa nieaktywna
Forma działalności sojusz
[ Grupa FB]
Dolnośląskie Randomy - sojusz fandomowych grup z Legnicy, Wałbrzycha i Jeleniej Góry, zawarty 24 sierpnia 2013r. na zamku Chojnik podczas I Ponymeetu Dolnośląskich Randomów. Założeniem paktu było stworzenie spójnego dolnośląskiego fandomu niezależnego od Bronies Wrocław. Obecnie idea sojuszu w tym kształcie jest porzucona.

Historia Edytuj

Dolnośląskie randomy 2013.jpg

I Ponymeet Dolnośląskich Randomów Jelenia Góra, 24 sierpnia 2013r.

Głównym motywem do nawiązania sojuszu była ówczesna niegościnność wrocławskich bronies w stosunku do nowych członków z okolicznych miejscowości oraz chęć współdziałania i wniesienia świeżości do fandomu, zdaniem sojuszników przeżywającego kryzys. Grupy realizowały przyjęte cele przez kilka kolejnych miesięcy, jednak z czasem fandom w Legnicy stał się mało aktywny. Z czasem sojusz przerodził się w trwającą do dziś unię personalną Wałbrzycha i Jeleniej Góry ze wspólnym organizatorem ponymeetów - SilverShieldem.

17 listopada 2013r. w samym Wrocławiu powstała analogiczna grupa, dostrzegająca podobne problemy lokalnego fandomu. Swoją działalność rozpoczęła od organizacji Wigilijnego Ponymeetu, po czym została przemianowana na Bronies Rebelia.

Sojusz obecnie Edytuj

Po VI Wrocławskim Ponymeecie nastąpiło ocieplenie stosunków pomiędzy Bronies Wrocław i młodszymi grupami. Dolnośląskie Randomy odeszły do przeszłości, jednak wałbrzyszanie postanowili symbolicznie przywoływać pamięć o sojuszu, wspinając się na górę Chojnik w rocznicę zawarcia. 24 sierpnia 2014r. zorganizowano II Ponymeet Dolnośląskich Randomów o takim samym planie wędrówki jak rok wcześniej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki