FANDOM

Dorek123.jpg

Dee

Dee, Dorek - OC wymyślone przez Dorka jakoś na początku roku 2012, od tego czasu autor używa go jako swojego awatara i często się z nim utożsamia. Pierwotnie powstało za pomocą pony creatora, później pojawiło się pare recolorów Rainbow Dash zrobionych na tą postać, a dopiero potem, gdy Dorek zdobył parę znajomości w fandomie, zaczęły pojawiać się z nim artworki.

Cutie Mark Edytuj

DeeCM.jpg

Znaczek Dee

Cutie mark Dee/Dorka przedstawia rewolwer kalibru .44 magnum, niebieskie pióro i kałamarz. Miał on symbolizować dwa główne zainteresowania Dorka w 2012 roku - broń palną i pisanie fanfików. Autor zdaje sobie sprawę, że nie do końca pasuje on do świata mlp, ale ma to gdzieś.

Wygląd Edytuj

Vector dee by barrfind-d8f3p0p.png

Dee w niedwuznacznej pozycji

Dee/Dorek jest szarym pegazem, o stosunkowo krótkiej grzywie w kolorze zielonym, z piaskowym paskiem idącym przez środek.

Osobowość Edytuj

Osobowość tej postaci jest różna w zależności od fanfika/historii, w której się pojawia, ale w historii ogólnej najbliżej jest jej do połączenia Derpy i Pinkie Pie, czasami z małą domieszką Rarity. W przeszłości posiadała także parę cech Rainbow Dash.

Płeć Edytuj

Płeć tego kucyka była przez dużo czasu obiektem żartów ("Dorka OCka - Anna Grodzka"), gdyż autor jako mężczyzna chciał się z nim utożsamiać, ale jednocześnie klacze bardziej mu się podobały. Pierwotnie kucyk ten więc był określany jako "ogier o klaczym pysku", później był zwykłą klaczą, by przejść metamorfozę i stać się futanari, a na końcu zostać obojnakiem, ale z źeńską osobowością. Nigdy jednak nie zmienił się jego wygląd wizualny. Autor założył, że w wypadku gdy mówimy o tym OC jako o ogierze to nazywamy go Dorkiem, a gdy jako o Klaczy - Dee.

Historie Edytuj

  • Historia ogólna - Dorek pochodził z Wyspy Dorków, na której w dobrobycie żyło plemię Dorków, identycznych, dwupłciowych kucyków (każdy z nich mógł być zarówno ojcem, jak i matką), które poświęcały swoje beztroskie życia dobrej zabawie i oddawaniu czci Wielkiemu Arbuzowi. Według religii Dorków, Wielki Arbuz stworzył wszechświat na swój obraz i podobieństwo, potem stworzył wiele istot, jednak te okazały się złe, więc stworzył krainę wiecznej obfitości, która stała się domem dla istot idealnych - czyli właśnie Dorków, a arbuzy, będące ich głównym źródłem pożywienia, były mniejszymi kopiami jego, zesłanymi Dorkom w ramach nagrody za ich potulność i idealność. Na Wyspie Dorków były też pomidory, ale Dorki ich nie jadły, gdyż pomidory były złe, były karą zesłaną przez Wielkiego Arbuza dla złych stworzeń. Mniej więcej w czasie trwania drugiego sezonu jeden z Dorków z niewyjaśnionych przyczyn, prawdopodobnie w ramach zabawy, umieścił wydrążoną połówkę arbuza na wodzie otaczającej Wyspę, i wszedł do niej. Prąd morski wyciągnął go na pełne morze, a Dorek nie umiał ani latać ani pływać, więc został w środku. Po wielu dniach dryfowania dotarł do wschodnich wybrzeży Equestrii, gdzie spotkał jednorożca imieniem Gravis, który wytłumaczył mu zasady rządzące tym miejscem i oddał niewielki domek na obrzeżach Ponyville, w którym Dorek zamieszkał. W tej historii Dorek jest obojnakiem o męskiej osobowości.
  • Rozkminium - w tym opowiadaniu (jak i jego kontynuacji, Fighting Dreamers) Dorek jest ogierem, który mieszka w tym samym miejscu, co w historii ogólnej. Tutaj pochodzi z Cloudsdale, ale miał kiepskie relacje z rodzicami gdyż słabo latał. Dorek spędza całe dnie na pisaniu fanfików dla Gravisa, od czasu do czasu odwiedza go klacz imieniem Ewa, przynosząc mu jedzenie i robiąc drobną korektę.
  • My Little Sadist - w tym nigdy nie opublikowanym fiku, historia Dorka jest podobna do tej z Rozkminium, z tą różnicą, że tym razem świetnie lata.
  • Takifuguniverse - w uniwersum Takifugu, Dorek jest zniewieściałym ogierem. Urodził się w Sewentryczu, jakoś około piętnastego roku przed Pierwszą Bitwą o Canterlot. Gdy był źrebakiem jego rodzice zostali wysłani do więzienia za stawianie oporu władzy, więc młody Dorek wylądował na ulicy, znalazł stary nóż i za jego pomocą napadał na obywateli i zdobywał pieniądze na przetrwanie. Pewnego dnia znalazł go Giovanni. Pomimo faktu, kim był zmiękło mu serce. Zabrał Dorka do bazy Chekety i wychował jak swojego syna, jednocześnie czyniąc go członkiem tej organizacji. W tym uniwersum Dorek używa dwóch pistoletów Mauser C96.
  • Dee stable dweller.jpg

    Dee w Fallout Equestrii

    Fallout Equestria: The Rejected Ones - w tym nowo powstającym fanfiku, po raz pierwszy OCek ten oficjalnie został nazwany Dee. Jest tutaj obojnakiem o osobowości klaczy, która między innymi z powodu swojej dwupłciowości jest często nękana i bita przez mieszkańców Stajni 118, w której się urodziła. W jej obronie staje jedynie Dethament, jedyny jednorożec w Stajni, który w związku z tym też nie ma łatwego życia. Ostatecznie oboje zostają wyrzuceni na zewnątrz, do świata pełnego niebezpieczeństw, w którym muszą przetrwać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki