FANDOM

BiografiaEdytuj

Custos- brony z Bydgoszczy. Serial ogląda od końca 2013 roku, jednak dopiero 21 czerwca 2014 roku poszedł na swojego pierwszego meeta.

Custos

Pochodzenie Bydgoszcz
Zajęcie Administrator Bronies Polska, założyciel Bronies Sunset Shimmer, administrator Bronies Bydgoszcz
Status Serniczek Pancernego
Hehe.jpg
VSNolhi.png

Do fandomu wkręcił go kolega z szkoły.

Jego ulubione postacie to Luna, Sunset Shimmer oraz Applejack.

Na piątym Przystanku Pinkoszcz, który odbył się 20 grudnia 2015 roku został Serniczkiem Pancernego.

PonysonaEdytuj

Jego ponysoną jest jednorożec z szarym umaszczeniem, pomarańczowo-rudą grzywą. Na przedniej nodze ma pieszczochę. CM to dwa białe dymki, jeden z wykrzyknikiem, drugi z znakiem zapytania, symbolizujące łatwe nawiązywanie znajomości. Znajdują się one na czerwonej tarczy herbowej, nad którą znajduje się złota korona. Oba te elementy mają ukazywać jego umiłowanie do historii.

DziałalnośćEdytuj

Założyciel Bronies Sunset Shimmer.

Aktywizuje lokalny fandom organizując lokalne ponymeety, zachęcając ludzi do aktywności w fandomie. 4 października 2015 roku dostał administratorstwo na grupie.

Na chwilę obecną największy bydgoski ponymeet lokalny, który zorganizował, przyciągnął aż 28 osób.

Lemanda02.jpg

Od 20 października 2015 roku administrator na Bronies Polska.

Na 5 Przystanku Pinkoszcz oświadczył się Pancernemu sernikiem. Od tamtego czasu Bronies z Trójmiasta często mówią na niego "Sernik".

Na 2 i 3 Twilightmeecie prowadził salę Sunset Shimmer.

Pochodzenie nickuEdytuj

Słowo "custos" z łaciny oznacza "strażnik". Nazwał tak swoją ponysonę i od niej przejął jej imię. Jednak często zmiast [kustos] wiele osób wymawia to [kastos], co już po niedługim czasie poskutkowało tym, że wiele osób mówi na niego Ciastos.     

Cytaty Edytuj

"Przyszedłem tu tulić i gwałcić. Właśnie skończyłem tulić." (Na prawie każdym ponymeecie.)

"Kiedyś to zrobię. Kiedyś." (Z reguły i tak tego czegoś nie robi.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki