FANDOM

Core - Także Octavius Crystal Core/Kor/Teleinfokucyk/Człowiek-internet - Trójmiejski brony, zaangażowany w większości przy technicznej organizacji wydarzeń związanych z fandomem i nie tylko.

Silna osobowość narcystyczna w powiązaniu z samouwielbieniem czynią z niego praktyczny klon Anthony'ego Starka z dwiema różnicami - nie ma kawałków stali blisko serca, i żyje w rzeczywistości.

Core.jpg

Core przedstawiony przez Ewelinę Nawrocką.

Nieszczęśliwe miłości w szeregu pod rząd uczyniły go silnie depresyjną postacią, co jednak przekłada ową miłość na technologię nad którą pracuje. Efektem ubocznym jest ekstremalna zgryźliwość, nierzadko wredne zachowania pozbawione szacunku do istot żywych przedkładające technologię nad owe istoty.

Postawa wobec technologii oraz życia przebudowały go w bardzo nietypowy sposób - jest wyznawcą Krakena, i prowadzi własną niezależną strukturę organizacyjno-roboczą nazywaną CoreCorpem.

Najłatwiej rozpoznać go po białym fartuchu laboratoryjnym w który upakowano bardzo dużą ilość narzędzi sieciowych. Na piersi i ramionach nosi oznaczenia Genesis Industries.

Na codzień raczej schowany w swoim laboratorium gdzie eksploatuje i pracuje nad dostępnymi technologiami które miesza i bada. Tworzy również własne. Od czasu do czasu pojawia się na meetach lub większych konwentach, również tych niezwiązanych z fandomem - jak Baltikon czy TetCon.

Aktualny stały powiernik technologii serwerowej BladeCenter E. Na wyposażeniu pracowni posiada również standardowy osprzęt teleinformatyczny wliczając w to wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia sieci i zabezpieczania ich. Do mniejszych deploymentów posiada rackowy serwer IBM Eserver X360.

Ponadto dysponuje ekstensywną ilością sprzętów i niesamowitą zdolnością wyciągania technologii "Spod Czapki", a raczej spod kapelusza który nosi praktycznie zawsze.

Zazwyczaj na większości konwentów wokół niego wije się uporządkowane promieniowanie elektromagnetyczne które śmiertelnicy nazywają Wi-Fi.

Wielbi Microsoft i większość jego produktów.

Gardzi Apple i produktami z jabłuszkiem, uważając je za żart w porównaniu do technologii którą oferuje chociażby i kalkulator naukowy czy odkurzacz. Sugeruje że za cenę jednego komputera od Apple można dostać 2-3 sztuki o takich samych parametrach od innych producentów, w czym w zasadzie nie odbiega od prawdy.

Znany po całej Polsce redaktor portalu E-Palacze.net, specjalista w dziedzinie papierosów elektronicznych.

Cytaty ~ Edytuj

"Co mnie nie zabije, to przynajmniej wpadnie pogadać"

"W porównaniu do ciebie Romeo i Julia to komedia romantyczna"

"Szanuj wielkiego Polaka, nie szkaluj"

"Och, korzystasz ze sprzętu Apple ? Cholera, nie wiedziałem że jesteś gejem"

"Tak Było"

"Strzelać do Polaków"

"Morze jest spokojne, to ludzkie pragnienia malują na nim fale"

"Gdzieś na świecie jakieś drzewo zapierdala jak wół żebyś ty mógł oddychać, idź i je przeproś"

"Gardzę tobą, z resztą jak widać nie bezpodstawnie"

"Słyszysz jak płyną informacje ? Każdy z tych wirtualnych kontenerów niesie ludzką chciwość i ciekawość"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki